Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XjesLiess schreef:NeverGiveUp schreef:Champ probeerde je toch al hele tijden in te rijden zonder succes omdat je hem niet kon handelen?
In dat verhaal was hij niet ziek..
Sterkte
Dat is d'r nieuwe...
NoaSky schreef:KimD schreef:Wow ik snap er vrij weinig van allemaal...
Ligt dat aan mij?
Nope hahaach meisje is 14, misschien ligt het daar aan...
Maar mocht het geen aandachttopic zijn, dan sterkte. Altijd sneu om een dier te verliezen op wat voor manier ook.
SaskiaKa schreef:NeverGiveUp schreef:Champ probeerde je toch al hele tijden in te rijden zonder succes omdat je hem niet kon handelen?
In dat verhaal was hij niet ziek..
-----------------
Een nieuwe Champ? In dat topic vertelt ze toch echt dat ze hem al een aantal jaren heeft? Vier dagen geleden vertelde je nog dat je komende zaterdag met hem aan de gang zou gaan?
Schiet mij maar lek....
KimD schreef:Wow ik snap er vrij weinig van allemaal...
Ligt dat aan mij?
Sidera schreef:Ik snap er echt niets van.. Je had een veulentje die is overleden omdat iemand hem grasbrok heeft gegeven (dat lijkt me een heel erg nare dood) Maar het lijkt me sterk dat iemand een veulen bewust heel veel gaat bijvoeren omdat diegene jaloers is op het feit dat je een bont paard hebt. Nogal bizar lijkt me dat zelfs
en wat is er met het andere veulentje gebeurd?
Vaag verhaal, maar in ieder geval sterkte.. Het is toch extra pijnlijk als zulke jonge dieren overlijden
Biepmiep schreef:KimD schreef:Wow ik snap er vrij weinig van allemaal...
Ligt dat aan mij?
Nee ik snap het ook niet en de politie ook niet denk ik...Wat is de bedoeling van dit topic met je vorige is dat ook niet helemaal helder geworden.
Heb jij je paard vol pijn toch laten leven terwijl de arts hem opgaf en hij onder de wonden van het vallen zat? En je ouders grepen niet in?