[IM] Ik zal je nooit vergeten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yvettee

Ik zal je nooit vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-12 17:32

Een week geleden, ik was op vakantie en ik kreeg een berichtje dat jelleke (mijn oude verzorgpaard, moeder van mijn huidige verzorgpaard) zaterdag voor 14 dagen minimaal weer naar huis kwam. Ze stond namelijk al 1,5/2 jaar te genieten van haar pensioen op de wei, maar haar maatje ging weg dus zij kwam terug. Ik was blij, mijn lieverdje weer in de buurt.

Zaterdagavond ging ik natuurlijk langs. Ik had worteltjes bij me. Daar stond ze dan net zoals eerst, de lieve Jelleke. Ik zag het al voor me, weer samen dingetjes doen. Poetsen, misschien een stukje aan de hand wandelen.

Vanmorgen keek ik op mijn telefoon (toevallig want ik lag pas laat in bed en lag eigenlijk nog half te slapen). Of ik al wakker was en of ik meteen kon komen, want er was iets met Jell. Ik ben nog nooit zo snel in mijn kleren geschoten, het voelde niet goed.
Toen ik aankwam lag ze plat in de bak. Ze kon niet meer opstaan. De dierenarts had haar nog 2 uur gegeven, als er dan geen vooruitgang was zou hij haar een spuitje geven. Ze heeft nog een paar keer proberen op te staan, maar ze viel meteen weer om. Ze kon helemaal niks meer met haar achterhand. Die hulpeloze blik in haar ogen, ze wilde wel, maar ze kon niet. Ik wilde zo graag dat ik iets voor haar kon doen. Die twee uur heb ik constant naast haar gezeten, wachtend op een wonder, wetend dat het afgelopen zou zijn.

Gisteren galoppeerde ze nog vrolijk door de wei, en vandaag kwam ze niet meer overeind..
Maar nu mag ze rennen over eeuwige groene weides.

Lieve Jellie, ik ga je heel erg missen. Maar onze geweldige buitenritjes en alle andere leuke dingen die we samen hebben meegemaakt zal ik nooit vergeten!

Rust zacht lieverd!

Ze is 27 jaar oud geworden.

Afbeelding

Yaemyn

Re: Ik zal je nooit vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 17:42

Gecondoleerd.. Y;(

Onbekend987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 17:45

Sterkte!! Vreselijk op op zo'n manier je paard te verliezen... :n

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 17:45

Gecondoleerd meid Y;(
Wel een prachtige leeftijd!

DutchRiders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 17:49

Heel veel sterkte, je hebt mooie tijden met haar gehad..
koester je mooie herinneringen... :(:)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:46

Wat erg dat jullie haar moeten missen. Maar wat fijn dat ze wel thuis was bij de mensen van wie ze hield en die van haar hielden.
Heel veel sterkte met het verlies. Het was een mooie dame en 27 jaar is wel een prachtige leeftijd.

Yvettee

Re: Ik zal je nooit vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 23:27

Bedankt voor de lieve reacties!