[IM] Tatoeage overleden vader.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

liekiej20

Tatoeage overleden vader.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 08:13

mijn vader is december j.l overleden aan de ziekte kanker nu heb ik een afspraak gemaakt om een tatoeage van hem te zetten
ik denk dat ik hem aan de binnenkant van mijn bovenarm zet,
ik had een idee maar nu dag dag steeds dichterbij komt begin ik toch te twijfelen over de plek, ten eerste schijnt die plek enorm pijn te doen..
liefst had ik een mooie zin maar ik heb nu nog niet echt een passende zin bedacht, ik zit te speuren op het internet en in mijn gedachten
ik kom er niet uit!!

weet iemand iets moois in het engels (denk dat dat mooier is als nederlands) misschien dat ik hierdoor wat ideeën krijg:)

thanks alvast

joyce83

Re: Tatoeage overleden vader.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:15

mijn onderschrift vindt ik persoonlijk erg mooi, maar misschien wat te lang voor een tatoeage?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:16

Ik zou de afspraak eerst annuleren, zodat je er wat langer over na kunt denken. Je moet imo wel echt tevreden zijn en er echt zeker van zijn hoe, wat en waar je de tatoeage wilt, vooral omdat deze nogal een heftige betekenis heeft.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:17

Iemand die ik ken die heeft mama met een hartje erbij op haar pols aan de binnenkant staan, dat vind ik persoonlijk erg mooi.

Heel veel sterkte met het verlies..
Laatst bijgewerkt door Sodeletuut op 13-06-12 08:17, in het totaal 1 keer bewerkt

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:17

Zou er met twijfel sowieso nog niet aan beginnen. Eerst alles zeker weten hoe je het wilt.

liekiej20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 08:20

@joyce, het is wel erg mooi maar misschien idd iets te groot..|@.. ik wil zoiezo papa, maar ivm met mijn werk mag ik niks in het zicht zoals onderarm/pols e.d. ik weet ongeveer wel ergens wat ik wil maar op mijn arm is een twijfel geval, persoonlijk vind ik op mijn schouderblad ook erg mooi, zoiezo ken ik de tatoeerder erg goed en heeft mij ook geholpen met mijn tatoeage op mijn voet. waar ik nog steeds ontzettend blij mee ben(moet ook wel haha) maar misschien door hier wat te posten krijg ik weer wat ideeën :) thanks voor julie reacties

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:24

You always were an angel to me, the only thing that`s changed, is that you`re in heaven now.

Deze zin heeft een vriendin van mij voor haar overleden moeder.

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:24

Ik zou voor later het onwijs mooi vinden om een tattoo met Ferry en Lita (paps en mams) in hun eigen handschrift te hebben..
Maar ik zou er inderdaad eerst heeel goed over nadenken voordat je snelsnel iets opzoekt en laat tatoeëren

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:25

Sowieso die afspraak annuleren. Een tatoe is voor altijd,dus kun je beter weten wat je doet, en wat je precies wilt. De binnenkant van je arm is niet zo super gevoelig als de meeste mensen zeggen, dat valt reuze mee, daarnaast is het een paar dagen pijn voor een prachtig iets. Je moet dan wel zeker weten wat je wilt, zodat je er ook je leven lang met een goed gevoel naar kunt kijken. Persoonlijk zou ik er geen namen in verwerken, en ook geen pappa of daddy, maar dan meer kiezen voor een zin die voor jouw verwijst naar de liefde die je van je vader voelde. De kans zit erin dat er ooit nog meerdere mensen in je leven zullen gaan overlijden, die je hopenlijk pas over heel veel tijd, dan gelijk kunt herdenken met je ene tatoe.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met je verlies.

liekiej20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 08:26

@mayflower, is wel erg mooi..hierdoor krijg ik wel ideeën wauw!! thanks mensen, een handtekening? hmm mijn vader had nou niet de mooiste handtekening hihi, maar opzich een mooi idee als ze een nette handtekening hebben :)

liekiej20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 08:28

@ git, je hebt wel gelijk, ik heb boy op mijn voet met wat siersels eromheen, ik vind hem mooi alleen wat je zegt er zullen meer mensen overlijden, daar wat joyce zei over haar onderschrift het is wel passend..
ik mis hem nog elke dag..

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:38

what gets to the heart
will last forever

ik wou deze zin laten tatoeeren net onder men borst/bikini (kant van men hart) in sierschrift meer opzij dan, net niet onder de arm als deze hangt! misschien is dit iets?

liekiej20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 08:41

hmm, interesant hihi. sierschrift word het zoiezo thanks voor je reactie :D

IndianVegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 16:19

All of my memories keep you near,in silent moments imagine you'd be here.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 16:27

Is je vader gecremeerd of begraven? Ik heb zelf een tattoo met as van mijn opa en oma laten zetten :)

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 16:30

Ik zou inderdaad wachten tot je het ultieme ontwerp hebt gevonden. Je tatoeage zit er immers levenslang.
Zelf kan ik me heel erg goed inbeelden dat je een tatoeage wilt hebben, mijn vader is namelijk ook overleden en als ik eenmaal oud genoeg ben wil ik misschien ook wel een tatoeage. Maar ik wil er zeker van zijn dat deze wel bijzonder is en niet zo'n soort afgezaagde internet tekst als je begrijpt wat ik bedoel :)

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 16:32

Ik zou er nog even mee wachten idd, tot je echt weet wat je wilt. Bij mij duurde het een jaar voor ik er
zeker weten uitwas wat ik wilde. Sterkte!

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 16:37

mijn vader is ook overleden 5 jaar geleden en twijfel ook over een tatoeage..
ik had het erover op mijn weg dat ik iets zoals ik nu heb wil. Ik heb nu een ketting met een hartje eraan met papa erin.
dus ik dacht aan een hartje met papa erin of met de p van papa of de a van andries, zijn voor naam.
Gewoon een klein hartje van 2 cm ofzo dat je toch wat bij je draagt.
Ik weet nog steeds niet zeker of ik wel echt een tatoe wil.

Laatst kwam ik op het idee om een zilveren armband te nemen met allemaal bedeltjes eraan met alles wat mij lief is.

misschien ook een idee? :)

_Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 16:44

ik heb deze voor mijn vader: Afbeelding
vind dit ook altijd wel mooi: Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:54

In Memorian is specifiek voor paarden. Voor alle vragen rondom tatoeages, ontwerpen en ervaringen hebben we een centraal tatoeage-topic: [MW] [Centraal] Tattoo's

Hier dus een slotje.