Lief was je ook
Anders was je zeker
Schitterend mooi
Hartverscheurend
KBK ik ben nog steeds geweldig blij met dit mooie filmpje

Mijn mooie meisje,
Precies een jaar geleden opende ik dit topic voor jou......
[ITP] Een van de laatste mooie dagen met mijn allerliefste Flash.
Het zou jouw laatste topic worden en wat een mooi topic is het geworden.

Zoveel mensen met lieve berichtjes hebben mij gesteunt in de laaste week van afscheid nemen van jou en nog lange tijd nadat je allang je plaatsje had gevonden op jouw nieuwe groene wei tussen zoveel paardjes en andere dieren die jouw voor waren gegaan.
Heb een prachtig cadeau gehad (een mooie ingelijste foto van Flash) van mijn lieve boktvriendinnetjes

Ook kreeg ik veel lieve en steunende berichtjes via de pb en tot op de dag van vandaag zelfs nog.

Ongelooflijk wat een lieve meelevende mensen we toch hebben op deze wereld.

Ondanks dat het een hele moeilijke tijd was gaven deze berichtjes een gouden randje aan deze moeilijke dagen en tijd die we door moesten brengen.
Nu een jaar verder wil ik graag via dit topic laten weten hoe het met me gaat en hoe ik het jaar ben doorgekomen.
De eerste twee maanden heb ik ontzettend veel gehuild het verdriet van ons prachtige meisje moest echt verwerkt worden

Toen zijn we verhuist en waren druk bezig met ons nieuwe leven.
En ondertussen een jaar verder gaat het stukken beter en ben ik langzaam aan aan een nieuw paard aan het denken.
Soms schrik ik weer af van die gedachten, alsof het niet mag

Alsof ik het niet kan maken ten opzichtte van Flash zo raar.
Ook nu moet ik weer huilen het kan gewoon niet dat ik aan een ander paard denk en zeker niet in een Flash topic.

Had het besproken met Ernesto hij gaat akkoord na de zomer mag ik een paard uitzoeken maar ik weet niet of ik het ga doen .
Ik hoop dat ik nu gewoon weer even door de verwerkingsfase heen moet en dat het over een maandje weer beter gaat.
Deze maand juni is natuurlijk ondanks dat het mooier weer is niet bepaald de fijnste maand van het jaar

Ik weet dat ik niet achterom moet kijken maar vooruit en probeer dat ook maar aan de andere kant wil ik graag blijven rouwen om haar.
Ze zal altijd in mijn hart blijven en nooit vergeten worden.
Wat een geweldig dier was het toch.......
Op 17 juni ga ik weer een kaarsje voor haar branden.
Evenals dat ik in baskenland kom ook altijd een appel of paardenbloemen in haar wei leg als gedenkking voor haar.
Het blijft moeilijk langs haar wei te rijden wat nu geen wei meer is maar een groententuin............
Gelukkig hoeven we steeds minder die kant op

Flash een paard om nooit te vergeten.
Zo speciaal zo mooi zo geweldig zo anders zo Flash!
Mijn vrouwtje bedankt voor die 6 prachtige jaren die we samen hebben doorgebracht!!
Ze waren geweldig!!

Nu één jaar zonder jou het blijft zo ontzettend moeilijk.
Love you!