ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen maar ben er nog steeds kapot van.
op 29 april is mijn kleine prinses geboren, zo mooi zo klein zo lief!
de dagen vlogen om ze werd groter en eigenwijzer, maar leuk dat ze was, Maar toen op de avond van 21 mei vond ik haar doodziek, ze lag in het land samen met mama, alleen mama stond helemaal aan de andere kant van het weiland, ik dacht huh

na dat ik de da had gesproken die er direct aankwam, ging ik bij haar zitten en ze bleef liggen, en normaal deed ze dat niet want ze was nog een beetje bang voor mensen, ze ademde behoorlijk zwaar.
10 minuten later was de da er, en die ging meteen luisteren en tempraturen, ze bleek 41.9 graden koorts te hebben

dus de da heeft haar spuiten gegeven antibiotica en een koortsremmer, en ik kreeg een fles en nog meer antibiotica voor de dagen erna.
daar begon mijn nacht op stal ik moest haar elk 2 uur de fles geven totdat ze zelf weer begon met drinken, zo gezegt zo gedaan zat ik daar midden in de nacht alleen bij mijn meisjes ( dood eng ) maar alles voor mijn meisjes.
rond een uur of 2 begon ze zelf te drinken

die ochtend moest ik de andere paarden ook voeren etc dus dat had ik gedaan, daarna ben ik nog even bij haar gaan kijken en ze ademde weer zwaar

Toen ben ik daarna naar huis gegaan met een goed gevoel, even douchen enz. toen ging mijn telefoon denk ik een uur later, het was mijn beste vriendin, maar die belt wel vaker dus had er niks achter gezocht, maar ze belde met slecht nieuws het ging helemaal niet goed met mijn meisje en de da was al onderweg, dus ik spring meteen weer op mijn fiets en ik had mijn vriendin nog aan de telefoon.
ik was halverwege en toen

wat een klap ik viel zowat van mijn fiets, mijn kleine prinses weg zomaar weg.
sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt.
Flowers yentl rust zacht meisje 29-04-2012 - 22-05-2012.
in dit topic kun je een paar mooie foto's van haar bekijken.
[KS-ITP] kleine fotoshoot met flowers yentl ( geboren 29 april )
bedankt voor het lezen.