wat was jij braaf vandaag!
ik ben ontzettend trots op jou..
anderhalf uur van te voren kreeg je al een sedatie, zodat je rustig zou zijn bij de dierenarts en ik heb je heerlijk geborsteld en een paar appels, snoepjes en een plak kuil gevoerd.
toen de dierenarts kwam was je vrij rustig, maar je vond het wel allemaal heel spannend en eng! daarom hebben we je de verdoving uiteindelijk op stal gegeven.. heerlijk rustig liep je weer met me mee naar buiten, je favoriete plek waar je altijd van 's ochtends vroeg tot het avondeten samen met je vriendinnetje stond. langzaam dutte je in en schudde een paar keer met je hoofd. toen begon je te knikkebollen. daarna was het tijd om je die grote spuit te geven met de blauwe substantie.. en daar ging je, langzaam ging je liggen.. ik heb je vastgehouden tot het einde.. je hebt niet gevochten, je wist dat het tijd was, je wist wat er ging gebeuren. je ging wel traag heen en de dierenarts heeft je zo'n zelfde blauwe spuit weer gegeven en toen was je weg.. naar de eeuwige groene weides! wat mis ik je ontzettend, nu al.. maar weet lieve Melody, dit is het beste voor jou! we hebben altijd het beste met je voor gehad, van je gehouden en je ''paard'' laten wezen. ik zal je nooit vergeten meisje! we hebben ook je prachtige volle staart afgeknipt als herinnering aan jou, ik hoop dat je dat niet erg vindt..

slaap zacht..
liefs, Jamie

samen met je vriendinnetje.