mijn allerliefste meisje omgekomen door een trailer ongeluk,,
het was woensdag middag, mijn zusje zou met haar naar de les(ik zou overstappen naar paard en alleen nog met haar springen:S)
mijn moeder vroeg haar op te halen uit het land,, maar ik zei dat ik nog best veel hw moest maken, dus ging mijn zusje haar halen(hier heb ik ontiegelijk veel spijt van

Chanell daarintegen heeft geen geluk gehad,, zij werd ook uit de trailer gehaalt, er werd nog geprobeerd haar bij te krijgen maar haar longen zaten waarschijnlijk vol met water. Wij mochten eindelijk naar buiten komen( wij waren in huis gestuurd omdat ze niet wisten "Hoe" onze schatten er uit zouden komen.. we mochten rustig afscheid nemen. er stonden brandweermannen om ons heen zodat de papparazzi ons niet konden fotograferen of filmen. maar dat maakte mij even niets uit( nu nog steeds niet, iedereen mag zien dat ik er (nog steeds) kapot van ben).. ze werd met een kraan naar onze oude buren gebracht zodat we haar niet steeds zouden zien als we naar buiten keken. 's avonds zijn we nog even bij haar geweest hebben we haar halster, (zomer exceem) deken en peesbeschermers af gedaan. Ik heb ook een stukje van haar staart en (megaklein) voorplukje afgeknipt.
wij hebben nog foto's gemaakt, deze plaats ik niet..
wel heb ik een link van een door de papparazzi gemaakt filmpje,, waar de oorzaak van haar dood is weten we niet zeker maar we vermoeden dat ze zichzelf met water heeft laten vollopen..
http://www.zideo.nl/playzideo/6c494b576e566c71
Creekman's Chanell
28-03-2001-----07-09-2011
7 September:: De Zwartste bladzijde uit mijn leven,
maar de laatste van jouw leven.......
Voor altijd de mijne lieverd, i'll never forget you girl
Jij voor altijd mijn topper
de liefde van mijn leven, jij las mijn gedachten
ik was soms een stresskipje maar toch pakte je dat altijd goed op

Voor altijd één team: Laura'hartje'Chanell