Jiggy777 schreef:Ik heb twee weken de tijd gehad om afscheid te nemen en dat was heel erg fijn. Zo kan je echt naar het moment toeleven maar niet iedereen krijgt die kans helaas. Veel tijd met doorbrengen met je paardje en hem lekker verwennen, zn favoriete hapjes geven etc. Gewoon bij hem zijn. Op de dag dat het ging gebeuren (gisteren) merkte ik dat ze er aan toe was en een mooier afscheid heb ik me niet kunnen wensen. De dierenartsen namen echt de tijd en heel vredig is ze gaan liggen. Ik raad je aan om erbij te blijven. Dat is fijn voor je paardje, maar je moet er wel tegen kunnen dat je paard langzaam uit het leven wegglipt want dat vond ik het allermoeilijkst. Heel veel sterkte alvast en geniet nog van hem komende dagen. Sla geen dag over om naar hem toe te gaan, want daar krijgt je spijt van. Sterkte!
Had het niet beter kunnen zeggen mn dat van de DA en en het erbij zijn, ik heb ook nog een foto van haar gemaakt toen ze net overleden
was, het heeft mij geholpen met de verwerking. Verder heb ik haar prachtige voorpluk en haar staart thuis, loop er geregeld even langs
om haar een aai te geven en dat doe ik met een goed gevoel.