[IM] Lievé paardjes ik mis jullie allemaal... :(

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chanelle_x3

Lievé paardjes ik mis jullie allemaal... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 13:30

Blauwtje, Eclipse, Silver, Murphy, Amigo, Poéme...

Blauwtje: je was de liefste pony die ik ooooooit heb gekend! Je werd ziek, mocht enkele weken niet meer rijden; de week toen je weer aan de betere hand was, mocht ik je nog eens berijden maar dan, die les voor mij, kreeg je weer een aanval! tzou de laatste keer geweest zijn dat ik je mocht berijden! Blauwtje ik misje </3
Eclipse: Ik mis je, je mocht niet meer rijden, je was ziek, je was geen van de makkelijkste, nee maar iedereen hield van je, je hebt prachtige veulens voortgebracht! Ik mis je </3
Silver: De vrolijkste pony die we ooit kenden in de manege, je was lief met iedereen, de kleintjes reden allemaal graag metje, je werd drachtig, iedereen was zoo blij, maar dan, de ene nacht nog voor je je veulen geworpen had, werd het je fataal. Je overleed, we probeerden je veulen nog te redden, maar het had geen zin! iedereen was er het hart van ingenomen Lieve, lieve Silver Ik mis je </3
Murphy: de eerste pony waar ik op reed, God, was jij prachtig, ik was meteen verkocht. wekenlang was jij m'n wekelijkse vriend en dan op een dag ging ik naar de manege en hoorde dat je verkocht was, ik was kapot. Toen vond ik de mensen op internet die je hadden gekocht. Ik was dolblij. Een jaar of 2 later las ik in de krant een artikel dat er een paad ontsnapt as uit z'n weide en aangereden werd door een auto; toen ik de naam van de eigenaar zag wist ik dat diat paard JIJ was! Iedereen in de manege treurde om jou. Lieve Smurph ik mis je </3
Amigo: jij stond bij murphy in de weide, en kon het alleen zijn blijkbaar niet aan, ook werd je ziek en overleed enkele weken later, ook jou zullen we nooit vergeten! Amigootje ik mis j </3
Poéme: Nog niet zo lang geleden stond je in de weide, toen e plots een paard begon te stampen en die ene stamp op je achterbil werd jou fataal! Poéme ik mis je </3

Dit zijn allemaal paardjes van onze manege die in de voorbije 6jaar dat ik daar rijd, overleden zijn! Ik mis hen heel hard
Blauwtje, Eclipse, Silver, Amigo, Murphy en Poéme
SL vergeet jullie niet!
Laatst bijgewerkt door Nadia op 26-07-11 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Opmaak aangepast

corina21

Re: Lievé paardjes ik mis jullie allemaal... :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:34

sterkte ermee is altijd triest en zeker zoveel paardjes.

Chanelle_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 18:08

sammy1 schreef:
sterkte ermee is altijd triest en zeker zoveel paardjes.

dankjee