[IM] wat gaat een jaar vlug...vaarwel kerel...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

wat gaat een jaar vlug...vaarwel kerel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 16:37

ik heb t er vandaag best wel weer moeilijk mee...
t is alweer een jaar geleden dat ik je smorgens in de trailer zet en je samen met me man en me moeder en manege eigenaresse wegbreng naar die vriendelijke slager... |( |(

werd vanmorge huilend wakker met de vraag of t allemaal maar een nare droom was....wat zou er vandaag gebeuren? zou ik de dag herbeleven? t is een grote waas waarin ik zit waarin ik de ochtend herbeleef...alsof het dezelfde ochtend was gebeurt
de tranen weer voel opkomen ... mijn allerliefste buster ik heb alles geprobeert wat ik kon om jou maar van je pijn af te helpen...t mocht allemaal niet baten t was enkel verergerd |( ...

ik voel me nog steeds zo schuldig dat ik 4 maanden alles geprobeert heb terwijl ik jou pijn zag lijden |( |( ....
je was ondanks je pijn zo dankbaar en zo blij als je me zag je probeerde elke dag weer om zolang op je benen te staan voor mij |(

mijn allerliefste en knapste vent het gaat je goed daar op de eeuwige grasvelden....ik hou ontzettend veel van je en zal altijd van je blijven houden
en jij zal daar altijd een speciaal plekje houden....en ik zal je altijd nog kunnen zien en knuffelen en aaien in me dromen helaas zijn onze wegen gescheiden maar ooit komen we elkaar weer tegen maatje...

het ga je goed

Jolliegirl

Re: wat gaat een jaar vlug...vaarwel kerel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:39

Ik heb zo'n respect gehad dat je meegegaan bent naar Nijkerk!
Ondanks alles wat je had meegemaakt.. toch wilde je weten hoe en wat... n.a.v dit afscheid als k het toen goed begreep?

Herdenk hem maar met al zijn prachtige momenten. Je hebt gewoon een juiste reus gemaakt.

Sterkte meis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:40

heel veel sterkte! :(:)
het klink(klonk :() als een geweldig maatje!

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:42

mooi filmpje, heel veel sterkte en je mag trots zijn dat je voor jou kanjer, de juiste keuze hebt gemaakt!!

Deauke_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 17:48

ag meis heel veel sterkte lijkt me vreselijk om je beste maatje in het leven teverliezen\. Ik mis mijn verzorg fries ook zo erg waar ik 4 jaar elke dag was. gelukkig is hij niet overleden. maar mis hem elke dag weer een beetje meer.
heel veel sterkte met je verlies van je lieve mooietopper