Iets wat ik zo lang mogenlijk wilde uitstellen..
maar woensdag was het dan zover, het onverwachtste telefoontje dat ons vertelde dat onze ''onsterfelijke'' Goodwood zijn leven had gegeven. Een hartaanval was hem fataal geworden. Zo goed en sterk als hij was,zo zeer deed mijn hart.
Mijn vriendje is er niet meer.. iemand waarmee ik ben opgegroeid, die mij groot heeft zien worden, waarmee ik mijn aller eerste wedstrijdjes heb gereden, mijn allereerste buitenritjes en zo ook mijn aller eerste prijzen mee heb gewonnen. 22 jaar was jouw leeftijd, iets wat niemand je zou geven. Zo fit als hij was reed hij met mij nog iedere maand een M2 proef. 18 jaar lang is hij bij ons geweest, waarvan ik er 15 met hem heb mogen delen, een Geweldig leerpaard was hij, zo reed hij samen met mijn moeder vliegensvlug naar het Zz-licht waar hij schitterde. en het later aan mij leerde, hoe je die moeilijke oefeningen correct uit moest voeren.
Totop het allerlaaste moment is hij zichzelf gebleven, the king of the stables.. je eigen willetje..
Diezelfde ochtend nog gereden door iemand die hem ookal haar hele leven kent van het puntje van zijn oren tot het puntje van zijn staart. Schrapend stond hij op de poetsplaats, Hij vond dat het allemaal niet snel genoeg ging. en zo reed je in de bak zoals je nog altijd deed de sterren van de hemel.. en zo stond hij een paar uurtjes later in zijn boks waar hij aan een rustige pijnloze en vredige dood is overleden.
~ Kampioen @ Distr. west-noord 1997 Z1
~ Reservekampioen @ Distr. west-noord 1999 Z2
~ Kampioen @ Concour Hippique Hoofddorp 1999 Z2
~ Clubkampioen 2004 overall
~ Reservekampioen @ clubkampioenschappen 2005
~ 5e @ Clubkampioenschap 2008 B-L
~ Clubkampioen 2009 M-Z
~ Clinic Eddy De Wolf Van Westerrode ( M1 )
~ Clubkampioen 2010 M-Z
~ KNHS instructieweek 6 2010 ( 4 t/m 9 juli )
~ Hoogste score : 208 ( M2 )
Nooit meer zal ik je kunnen poetsen,
Nooit meer zal ik je kunnen rijden,
Nooit meer zal ik je kunnen voelen.
Maar er is 1 ding wat ik wel kan, je nooit vergeten, altijd aan je blijven denken, de mooie dingen die wij samen hebben beleefd zullen mij altijd bij blijven. en na alles wat hij ons heeft gegeven, de liefde die hij met ons gedeeld heeft, is het dan zijn beurt om volledig te kunnen genieten van de eeuwige groene weides die op hem staan te wachten. Het is goed zo, je hebt een mooi leven gehad.
http://i53.tinypic.com/8x6ejd.jpg