Mijn trots,mijn meisje, mijn 2e kindje..is er niet meer Door een vreselijk stom ongeluk is ze ingeslapen..ze heeft maar 3,5 jaar op deze aarde mogen leven.. Ik zal je missen!!
Nogmaals heel erg veel sterkte, Wendy. Wat een ontzettend verdrietige dag.
(ik heb je topic verplaatst van FJ naar IM waar het thuishoort)
BWendyB
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-10 22:26
ik was op vakantie en kreeg een telefoontje dat ze was uitgegleden en haar voorbeen had gebroken..ze moesten de vee arts bellen en die hebben haar ingeslapen..ander half uur later arriveerde ik en nam afscheid van mijn 2e kind.. Pff heb vreselijke koppijn van het huilen en het zal heeeeel zwaar zijn om dit te kunnen verwerken
Royal92
Geplaatst: 28-10-10 22:29
Veel sterkte lieverd !, je had echt een super lief paardje, ik vind het echt verschrikkelijk voor je, nogmaals, als er iets is je kan altijd alles bij me kwijt, het was ook verschrikkelijk moeilijk om haar te laten gaan !
Echt heel veel sterkte de komende tijd ! En ik ben er voor je !
wow dat is wel even schrikken. SUPER veel sterkte meid met het verlies van je kindje, en me pb staat open voor je en denk aan de goede momenten samen poco4ever(wendy) jij ook sterkte met het verwerkken als aanwezige bij de pony tentijden van de gebeurtenis
Brammetje16
Geplaatst: 28-10-10 23:14
Ik las het op hyves (via je zusje) heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijk tijd. Waarom Daisy? ze was nog zo jong! jullie kwamen eindelijk op gang! als je er over wilt praten dan ben ik er voor je op msn...
bolerotjee
Geplaatst: 28-10-10 23:21
Elke dag begroete ik je mooie daisy. altijd een groet van hee meisie. we konden zelf onze ogen ook niet geloven. Je daisy is veelste vroeg naar boven. lieve meid geniet van alle fijne herrineringen alle leuke maar vooral lieve dingen.
Lieve schat ik wens je heel erg veel sterkte toe
Daisy blijft altijd in onze herrineringen.
BWendyB
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-10 07:03
Dankjewel voor jullie steun. Ja ik was erg close met haar, maar onze band moest nog groeien omdat we niet zoveel hadden gereden en ik nare ervaringen had onder het zadel met een ander paard. Maar dat kan dus helaas niet meer en dat raakt mij het meest..ik heb nooit mijn doel bereikt met haar en dat was lekker crossen in de bossen..
jantjeb
Geplaatst: 29-10-10 08:23
Lieve wendy Eigenlijk heb ik er geen woorden voor, het is gewoon verschrikkelijk. Zo'n lief, leuk gezellig paardje. Heel veel sterkte, we zijn er voor je
Durante
Geplaatst: 29-10-10 11:31
Hoi Wendy, weer zit ik net zoals gisteren toen je me belde, en me 't nieuws vertelde met een brok in m'n keel Ik kan 't nog steeds niet echt geloven.... Ik vond Daisy ook een erg lief paardje,ze was erg betrouwbaar,en vond ik 't fijn om je te te helpen als 't nodig was,en heb haar ook nog mogen rijden, ze was zó lief Nogmaals.... heel veel sterkte, en als er wat is,ik hoor 't van je
aah verschrikkelijk! ik weet hoe zwaar dat kan zijn..heb zelf zo een veulen verloren en heb hem voor mn ogen een salto zien maken.. tis heftig zoiets! onwijs veel sterkte
BWendyB
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-10 13:34
Dankjewel iedereen
Hier nog een mooi gedicht die ik erbij vind passen
Afscheid...
Het is tijd voor jou om te gaan nu geen tranen meer ik zal kijken naar de hemel en geloven dat we elkaar eens weer zien Tijd voor jou om mij te verlaten geen verdriet meer en geen pijn kijk naar de regenboog en dan weet ik dat jij er altijd zijn. Het zal vast niet eeuwig duren eens komt er een moment dat ik je weer zal vasthouden dat je weer bij me bent. Tijd voor ons om afscheid te nemen. ik droog men tranen nou kijk s’avonds naar de sterren weet dat ik van je hou ik denk aan jou en wens jou altijd heel dicht bij ik met praat tegen jou, verdring de pijn weet dat ik zal er altijd voor je zijn
corinagirl
Geplaatst: 29-10-10 18:54
Mooi gedicht, Wendy .
Ik kan het ook nog steeds niet goed bevatten. Als ik eraan denk, springen de tranen al in mijn ogen. Nog niet zo lang geleden hielp ik je nog mee met rijden. En dat ging zo netjes. De beslissing was gewoon niet anders. Daisy heeft een goed leven gehad bij jou en had nooit aandacht tekort. Je was een goede paarden eigenaar . RIP lieve Daisy. Ook ik zal je erg gaan missen...