[IM] Een jaar geleden dat ik je heb moeten laten gaan..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lynne_berna

Een jaar geleden dat ik je heb moeten laten gaan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 10:01

Vandaag 13-08-2010 is het precies een jaar geleden dat ik je heb moeten laten gaan.
Mijn meisje, mijn allesje.. Wat heb ik een pijn zeg dat ik je naam niet kan schreeuwen door de weilanden je mij vrolijk aankijkt. Dat ik jou geen dikke knuffel kan geven, samen met jou de wereld verkennen, je op je donder moet geven als je weer een emmer met voer in duikt. Allemaal dingen wat ik zo mis nu jij er niet meer bent |(
Na jou dood heb ik een aantal maanden niet gereden, ik kon het niet en wilde het niet.
Toch heb ik de draad weer opgepakt om een beestje te gaan verzorgen, maar er zal nooit een paard zijn waar ik zo van heb gehouden als van jou! Jij was mijn held en we gingen door het vuur voor elkaar.
Na het verliezen van jou ben ik niet alleen mijn paard verloren, maar ook het laatste stukje levende van mijn overleden opa. Ik hoop dat je nu samen met hem bent en daarboven heerlijk kan genieten van alles wat je hartje begeerd.

En als ik dood ben,
huil maar niet.
Ik ben niet echt dood, moet je weten.
Het is maar een lichaam dat ik achterliet.
Dood ben ik pas echt, als jij mij bent vergeten.

[IM] R.I.P kleine meid van me

Afbeelding
Meis ik mis je!!

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:15

is het alweer een jaar geleden,ik weet nog dat ik met een brok in mijn keel had gereageerd.ik heb noodgedwongen de moeder van mijn merrie moeten verkopen omdat het financieel niet meer ging,en zelfs na zes jaar doet dat nog wel eens pijn.ik kan me helemaal voorstellen,dat het jou zo,n pijn doet,en vooral omdat het nog maar een jaar geleden is,ik hoop dat je het ooit kan verwerken,een grote troost is,dat ze geen pijn meer heeft,je bent heel eerlijk tenover je paard geweest.ik wens je heel erg veel sterkte met dit grote gemis,je hebt het erg mooi verwoord,sterkte meis

lynne_berna

Re: Een jaar geleden dat ik je heb moeten laten gaan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 16:20

Bedankt voor de lieve reactie en of ik het ooit kan verwerken.. ben bang van niet! Ze was en is zo'n belangrijk onderdeel van mijn leven.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 18:24

Heel veel sterkte. Ik heb hetzelfde meegemaakt en ik kan je verzekeren dat ,diep van binnen, het gemis blijft....Het blijft altijd pijn doen... Gelukkig kun je na een tijd wel met een glimlach terug denken aan alle leuke momenten.
Een jaar geleden...aan de ene kant lang terug, aan de andere kant voelt het als de dag van gister... Het zal vandaag een moeilijke dag voor je geweest zijn... :(:)

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 21:12

Ik hoop dat ik over een tijd alleen nog aan de leuke dingen kan denken, als ik nu aan haar denk moet ik voornamelijk huilen.. Toch bedankt voor je lieve reactie

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 21:21

heel veel sterkte

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 21:24

tijd heelt alle wonden zeggen ze!
er komt een dag dat je het een plekje hebt weten te geven, en kan je met een lach op je gezicht aan je schat terug denken.
bij de een komt die dag sneller dan bij de ander, maar hij komt!!!

heel veel sterkte!!!

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 18:41

Bedankt, ik blijf er dan op vertrouwen dat er ooit een dag komt dat ik met een lach naar onze fijne tijd kan terugkijken.

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 18:13

En vandaag is het precies 2 jaar geleden dat ik afscheid heb moeten nemen van haar |(
Kan er nog steeds niet lachend op terug kijken mis haar verschrikkelijk!
Heb ondertussen wel een mooie ring laten maken van haar staarthaar <3 Zo is ze toch altijd bij me!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:30

Het gemis blijft...Het zal weer een moeilijke dag voor je zijn vandaag. Er lachend op terug kijken zul je ook wel nooit kunnen.Ik doelde meer op met een glimlach terug denken aan de waardevolle herinneringen die je vast heel veel aan haar zult hebben. Laat het verdriet die mooie gedachtes niet voor altijd verdringen... :(:)

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:34

Sterkte ......

Lijkt me mooi een ring als aandenken zo.

Acceptance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 17:53

Sterke!