[IM] Torca R.I.P

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

femmelke2

Torca R.I.P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 12:42

Hey bokkers !
Zoals de titel zegt Mijn schat is dus overleden voor meer info zie profiel..
Ik kan echt niet stoppen met wenen ...
Hebben jullie ooit ookal zoiets voorgehad dat je allerliefste onvervangbare paardje is overleden ?
En was het van ouderdom of iets anders?
Torca is dus gestorven doordat ze een lamme poot had gekregen en ze kregen haar niet meer recht... :'(

Nu is het aan jullie ...
En hebben jullie misschien ook tips om het een beetje te verwerken want ik zit echt al een dag en nacht aan een stuk te wenen en ik zit in de examens en daardoor kan ik me dus ook niet consentreren :'(

Femke

femmelke2

Re: Torca R.I.P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 12:46

Al 33 keer bekeken maar geen reacties :'(

shettie1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 12:51

Hoi Femke,

Meis wat erg voor je. :(:)
Toevallig heb ik 2 maanden geleden mijn allerbeste vriendje in moeten laten slapen, hij was hoefbevangen.
Ik heb er alles aan gedaan om hem te helpen, maar hij bleef veel pijn houden en dan moet je niet egoistisch zijn en aan je pony denken en toen heb ik de moeilijke beslissing moeten nemen om hem te laten gaan, hij was pas 10 jaar.
Ik heb gelukkig nog een pony, maar we missen hem wel heel erg.
Ik kan je geen tips geven om het te verwerken, ik ben zelf ook dagen aan het huilen geweest, maar ik heb het op een gegeven moment een plekje kunnen geven en ik wist dat ik de juiste keus had gemaakt.
Het enige wat ik tegen je kan zeggen is : heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet en ik hoop dat je het gauw een plekje kunt geven.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 14:09

YRT => IM

femmelke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 16:05

shettie1978 schreef:
Hoi Femke,

Meis wat erg voor je. :(:)
Toevallig heb ik 2 maanden geleden mijn allerbeste vriendje in moeten laten slapen, hij was hoefbevangen.
Ik heb er alles aan gedaan om hem te helpen, maar hij bleef veel pijn houden en dan moet je niet egoistisch zijn en aan je pony denken en toen heb ik de moeilijke beslissing moeten nemen om hem te laten gaan, hij was pas 10 jaar.
Ik heb gelukkig nog een pony, maar we missen hem wel heel erg.
Ik kan je geen tips geven om het te verwerken, ik ben zelf ook dagen aan het huilen geweest, maar ik heb het op een gegeven moment een plekje kunnen geven en ik wist dat ik de juiste keus had gemaakt.
Het enige wat ik tegen je kan zeggen is : heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet en ik hoop dat je het gauw een plekje kunt geven.

Ja het doet me goed dat ik niet de enigste ben die dit doormaak ...
Maar ik besef het ook nog niet helemaal goed dat ik haar echt nooit meer ga zien denk ik :s Maar ik ben nog altijd super down want ik ben m'n allerbeste maatje kwijt ze was een van de weinige die ik nog had :'(

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 21:24

Helaas zijn op In Memoriam alleen topics over eigen paarden toegestaan, tenzij je toestemming hebt van de eigenaar van de pony om een topic op Bokt te plaatsen. Omdat dit paardje van de manege was, hier een slotje.