Bij haar vorige eigenaresse was ze toen al 3 keer hoefbevangen geweest maar heb haar toen toch gekocht omdat het best een aparte pony met karakter was en het altijd mijn droom is gebleven haar als eigen pony te hebben. Helaas heb ik haar nu maar 3 jaar in mn bezit mogen hebben . Maar als ik de tijd terug kon draaien had ik haar weer gekocht ,want deze pony was mijn topper en heb met geen enkele pony zoon goede band gehad als met deze. De dierenarts vond dit een hele goede en slimme beslissing van mij ook hij zei eens moet je klaar zijn met dokteren. Ze is heel rustig ingeslapen en heeft alles behalve gevochten tegen de spuitjes . Ik vind het erg moeilijk en kan het nog steeds even niet geloven ,ik ben weer paardloos . Sabina was mijn grootste en belangrijkste bezit verders gaf ik weinig om kleding ,uitgaan, of andere hobbies.
Sabina ik ga je heel erg missen en jij blijft in mn hart voor altijd en als ik een wens kon doen wensde ik een merrieveulentje in de vorm van jou met al jou gekke streken en schoonheid .