Vandaag alweer een jaar geleden dat ik mijn allerliefste meisje moest laten gaan. Er gaat nog geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk. Ze was echt mijn maatje, mijn meisje, mijn allesje. Vrede heb ik er wel mee, ze was op, het was voor haar de beste keuze. Mijn kanjer, wat mis ik haar en wat denk ik vaak aan haar terug, soms met een traan, maar ook al heel vaak met een glimlach. Ik heb ontzettend veel van haar mogen leren en ontzettend van haar genoten. In mijn hart zal ze altijd bij me zijn en binnenkort ook op mijn huid door middel van een tattoo.
Lieve Joy,
geniet daar boven, maak plezier, speel, eet, ren en wees vrolijk, zoals je al die tijd bij mij bent geweest, ondanks alle blessures, ziektes en pijn die jij hebt moeten verdragen was je altijd vrolijk, speels en vol gekkigheid. Ik mis je meisje, ontzettend veel, je bent voor altijd in mijn hart. Rust nu maar uit, je hebt het verdiend als geen ander. Ik denk aan je.
Gamble82
Geplaatst: 23-09-09 17:41
Even een dikke knuffel om je sterkte te wensen vandaag, mooi idee een tattoo, laat je een foto zien hier als hij er staat?
Ik vind het ook een mooi idee om een tattoo te laten zetten. Mijn paard heet toevallig ook Joy, en als zij overlijd, laat ik een tattoo in de vorm van een keltisch/chinees teken zetten, die de betekenis Joy/vreugde heeft.