en nou zou ik willen weten hoe lang het bij jullie duurde voordat jullie weer een nieuw paard konden kopen of een andere konden berijden. Hebben jullie eventueel wat tips om eroverheen te komen. Of wat jullie ervaring hier mee is.xxx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en nou zou ik willen weten hoe lang het bij jullie duurde voordat jullie weer een nieuw paard konden kopen of een andere konden berijden. Hebben jullie eventueel wat tips om eroverheen te komen. Of wat jullie ervaring hier mee is.
Ik heb het zelf nooit meegemaakt met een eigen pony of paard. Wel met een verzorgpony van mijn dochter.
. Ik ken het gevoel, mijn lieve paard is een maand geleden overleden
.
. Inoterry schreef:Wat droevig zeg![]()
. Ik ken het gevoel, mijn lieve paard is een maand geleden overleden
.
Het beste kan je je eigen gevoel volgen daarin. Jij voelt het beste of je aan een nieuwe pony toe bent of niet.
Ik ben, per stom toeval, een paar dagen later een ander leuk paard tegen gekomen die ik heb gekocht. Dat heeft mij wel geholpen om de leegte op te vullen die was ontstaan na het verlies van mijn vriend.
Heel veel sterkte.

ik zal haar altijd blijven missen maar het ging al wel weer beter en iedereen daar steunt me ook en zegt ja als je wil mag je wel eens op die of op die rijden en das wel heel erg aardig beetje bij beetje kom ik er weer boven op
.
.