In tranen werd er tegen me gezegd dat er iets met Flanel was. Toen ik nog een keer goed luisterde zei ze tegen me dat Flanel dood was.
Samen huilde we aan de telefoon.
Wat hij heeft meegemaakt gun je geen enkel paardje.
In Maart begon hij niet goed te lopen.
maud en ik zeiden toen al tegen elkaar dit is niet goed.
wij samen meerdere malen tegen de eigenaar gezegd dat de dierenarts erbij moest komen.Dit hebben wij vanaf Maart gezegd tot eind Juni. Maud doe ging even naar Flanel toe om lekker de kroelen. ook wilde ze zijn hoefjes uit krabben toen ze zijn voetje oppakte viel hij neer.
Toen heb ik mijn stoute schoenen aan getrokken en ben naar de eigenaar gegaan en heb gezegd dat er NU een dierenarts bij moest komen.
Maar die kwam niet tot 6 Juli. de dierenarts was daar. En waarom.. hij kwam Flanel een spuitje geven hij mocht gaan....
( de laatste twee regels hebben we van de eigenaar moeten horen want ondanks dat we er bijna 5 jaar voor gezorgd hadden werden we niet gebeld om afscheid te nemen)
Onze lieve flanel is helaas maar 8 jaar geworden.

Dat lieve hoofdje kunnen we niet meer zien

Maud en Flanel

Fanny (ik) met Flanel

Lekker rusten bij zijn grote vriend Monse

Dag Dag vriendje

we gaan je missen

Samen kunnen we niet meer kijken naar de toekomst,
maar maud en ik zullen terug kijken naar de leuke en gekke herrinneringen aan jou lieve Flanel

op deze foto was hij al ziek
maar altijd dat opgewekte koppie. Flaneltje je was een vechtertje

dat lieve hinnikje van jou kunnen we niet meer horen en jou kunnen we niet meer zien. maar in ons hartje koesteren we de tijden die we met jou hebben gehad.

Je maatje gaat je missen lieve Flanel

We moesten je nood gedwongen laten gaan zonder afscheid te nemen moesten we je laten gaan.
maar lieve Flanel het belangrijkste is je hoeft niet meer te vechten.
Monse je grote vriend ik en Maud gaan je heel erg missen maar we hopen dat je het nu beter hebt.