Ik was vandaag lekker op buitenrit geweest en het ging helemaal toppie! Dit gaat om een paard die ik "aan het beleren was" Ik zet haar weer op weiland alles gaat helemaal goed. Dus ik ga na een tijdje na binnen na de kantine op de mange en er loopt een heel erg arrogant mokkel naar het weiland en die gaat de paarden even met zin op jagen! En ja hoor het paard struikelde en de peezen waren kapot dat zei de dierenarts! En we konden niets meer doen, dat tot het besluit aangezien ze vreselijk veel pijn had hebben we haar vanmiddag in laten slapen! Ik moest wel erg huilen want ja je bent dat beestje aan het beleren en het gaan totaal ineens mis het is zo'n geweldig beest! Het meiske word volgens mij goed aan gepakt! Ik werk daar op de mange en beleer daar paarden enz. Ben nog maar een meisje van 15 bijna 16 en soms sta ik gewoon les te geven in de bak. Ik vind dit erg onterecht voor het paard!
I miss you! Valpine! Je mag dan misschien wel uit het oog zijn maar niet uit het hart!
Ik vind dat het arrogante mokkel hier de veroorzaker is hoe denken jullie hier over?
Wat een raar verhaal! Hoe kan het gebeuren dat iemand jouw paard gaat opjagen of in ieder geval een paard waar jij mee rijdt etc... In ieder geval veel sterkte.
het had ook zo kunnen gebeuren, ik weet het je geeft iemand graag de schuld met zo'n ding.. Ik heb net hetzelfde gehad, mijn paard heeft zijn been gebroken in de koers. en ik geef ook graag de rijder de schuld. maar het had ook met een ander kunnen gebeuren, zon beestje kan ook zn pezen scheuren als ze zelf gaat rennen.. zoiets zit in een klein hoekje..het is nu toevallig deze persoon, maar misschien als er een lawaaimakende wagen voorbij was gekomen, hadden ze ook kunnen gaan rennen. Het is een jong paard, dus reageren overal op. in ieder geval sterkte! zonde..
kally
Geplaatst: 18-05-09 10:43
Heel veel sterkte, knap banketstaaf wat er gebeurt is..........
Het is niet toegestaan een topic te openen als je niet zelf de eigenaar bent van het paard, tenzij je toestemming hebt van de eigenaar om dit te plaatsen. Gezien dat nu niet zo is, hier een slotje.