Vanavond heb ik onverwachts afscheid genomen van onze kat flip. Ik was taart aan het bakken omdat ik morgen jarig ben, en me vader zat achter de laptop, we hoorde ineens een knal, me vader kijkt naar buiten en ziet onze kat naar de bosjes kruipen. Ik heb me niet bedacht en ben naar buiten gerend, met mijn vieze handen, op blote voeten liep ik buiten om te kijken of hij nog leefde, maar helaas de auto had hem blijkbaar hard geraakt waardoor hij nadat hij in de bosjes is gaan liggen en is daar overleden.
Hij is 2 jaar geworden.
Ndewilde
Geplaatst: 12-02-09 21:45
agoss heel veel sterkte! Y;) zo onverwachts is echt niet leuk, heeft de bestuurder nog wel gestopt?
De bestuurders zijn nog gestopt, 30 meter na ons huis, om te kijken of hij nog leefde anders hadden ze bij ons aangebeld voor telefoon nummer van de dierenambulance, het waren oudere mensen.
wat naar zeg! sterkte! wel netjes dat die mensen nog gestopt zijn, die zullen ook wel flink geschrokken zijn. hopelijk heb je toch een beetje een leuke verjaardag..
ach wat zielig zo,n mooi lief katje en nog veels te jong,ik wens je heel veel sterkte.en ik hoop dat je nog een leuke verjaardag kan hebben.ik hoop dat je het een beetje kan verwerken nogmaals mijn medeleven groetjes heidi
kally
Geplaatst: 13-02-09 20:35
Heel veel sterkte, hebben het helaas ook al twee keer meegemaakt.....tis verschrikkelijk om mee te maken en dan ook nog voor zo'n heugelijke dag......alsnog gefeliciteerd.
Wat vreselijk om die klap gewoon mee te maken. Netjes van de bestuurders dat ze nog zijn gestopt. En waarom ook 1 dag voor je verjaardag? Heel veel sterkte met het verlies van je katje..