gisteren gebeurde het. het is allemaal zo onwerkelijk, gewoon onder het losgooien. ik weet nog steeds niet wat er precies gebeurde. je was vrolijk aan het rennen, je struikelde, ik weet het niet precies, je was gek aan het bokken en ik zag je linkerondervoorbeentje los hangen. je had een open botbreuk er miste zelfs een stuk bot. snel is de dierenarts gebeld. voor mijn gevoel duurde het een eeuwigheid voordat hij kwam. je was ondertussen nog zo rustig, je begon alleen wel steeds meer op mij en mijn vader te leunen. je hinnikte zelfs nog toen je de dierenarts aan zag komen. je been bloedde zo vreseslijk, de dierenarts kon niks meer doen, wat ik al wist toen ik je beentje zo los zag hangen, en heeft je laten inslapen . slechts 9 jaar was je een zo gewoon beginnende zaterdag eindigde in een nachtmerrie. schatje, ik zal je nooit vergeten, je blijft voor altijd in mijn hart
Kaboutertjes
Geplaatst: 01-02-09 16:40
wat erg dat het met zoiets al voorbij kan zijn. onbegrijpelijk gewoon.
heel veel sterkte.
Flowq
Geplaatst: 01-02-09 16:41
Wat vreselijk !! ik het zomaar gebeurt in de bak ? heeel erg veel succes met dit verlies
lovelanga
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-09 16:46
dankjullie wel, ja zomaar in de bak, ik kan het nog steeds niet bevatten...
Joey_Diamond
Geplaatst: 01-02-09 16:48
Jeetje wat er zeg! Ik weet wat het is, heb mijn merrie ook plots verloren door een botbreuk.. Heeel veel sterkte!!
ik schrok me rot toen ik dit las,jeetje zeg! heel veel sterkte met het verlies van valanga! dit hadden jullie niet verdient,valanga had een verdienstelijke koerscarriere achter de rug,en had nu een super thuis bij jullie gevonden! heel veel sterkte. bas & saskia
diddlmouses
Geplaatst: 01-02-09 23:13
Heel veel sterkte Ook ik ben mn kanjer door een beenbreuk verloren en weet dus helemaal hoe je je voelt dat je het nog niet kunt bevatten. Bij mij heeft dat ook echt wel een tijd geduurt..