Ik kan niet eens uitleggen wat dat paard voor mij betekend...zij is mijn reden tot bestaan,mijn noord,oost,zuid en west,mijn beste vriendin die ik alles kan vertellen en nooit ergens een oordeel over heeft,zij houdt onvoorwaardelijk van mij wat ik ook doe of zeg,ze is er altijd elk uur van de dag,zij is de gene die me troost als ik verdrietig ben en niet meer weet wat ik moet doen,zij is het rustpunt in mijn leven de enige manier waarop ik kan ontspannen en even niet nadenk,zij is de gene waar ik 7 jaar lange elke dag naar toe ging...waarvoor ik niet op vakantie ga of dagen weg....Zij is mijn alles... En straks is ze weg...ik weet dat het me breken gaat want ik weet niet wat ik zonder haar moet ik weet het echt niet....Ik hou van haar meer dan van wie dan ook...En nu is het voorbij...

Dag meisje bedankt voor alles....jij hebt mij weer zin in het leven gegeven..ik zal je nooit vergeten...en nooit zal ik meer van iemand zoveel houden als van jou....Dag merrie...ik mis je nu al meer dan ik aan kan....
Remind me why we desited this was for the bestBecause I miss you're love
I miss you love
I miss you love
I miss you love