ik reed ooit een manege paardje..waar niemand op durfde te rijden..
ik kwam iedere dag voor dit paardje..ze maakte luchtsprongen van 2 meter hoog en bokte in de vorm van een 'ijzer'..in ieder geval de gekste dingen..ook ik ben er vaak genoeg af gevallen maar er steeds weer op gegaan..
op een dag (zaterdag) kwam de manege eigenaar naar mij toe en vertelde dat ze zondag verkocht zou worden..
ik heb deze zaterdag voor de laatste keer op haar gereden en haar lekker geknuffeld...
toen ik de volgende ochtend heel vroeg kwam..om nog even afscheid van haar te nemen..was ze verkocht terwijl de eigenaar zei dat ze zondag pas weg zou gaan ipv zaterdag avond:(
ik ben toen heel verdrietig naar huis gegaan..en via via te horen gekregen waar ze waarschijnlijk zou staan..
ben ik daar die woensdag met mijn moeder heen gegaan(de handelstal/manege) waar ze voor dat ze bij ons op stal kwam ook al stond..
ik was zo blij..haar eindelijk weer eens te zien..om alsnog afscheid te kunnen nemen..
en toen gebeurde het..
de mensen die op die stal waren..vertelde mij dat ze net een uur weg was..VERKOCHT

ik heb geprobeerd via via er achter te komen waar ze heen was gegaan..ben er alleen nooit achter gekomen..deze handelaren hadden op een lege parkeerplaats met elkaar afgesproken om een aantal paarden te ruilen..waar onder mijn meisje..

delpje..ik mis je nog altijd meisje..ookal is het al zeker 5 jaar geleden