Kiwi_ schreef:@Devine: Het leven is ontzettend oneerlijk soms. Ik denk dat je zelf het beste weet hoe je er mee om moet gaan, doe gewoon waar je je het beste bij voelt, als dat huilen is, moet je dat gewoon doen.
@Caroline: Ten eerste echt ontzettend veel sterkte gewenst, ik weet hoe het voelt, 4 jaar is nog zo ontzettend jong, en zo oneerlijk... Ik heb niet echt tips ofzo, ik denk dat iedereen ook zijn eigen manier van verwerken heeft. Ik moest gewoon ontzettend veel huilen enzo, maar ik vond het wel fijn om er over te praten, dat hielp me wel. Hopelijk red je het een beetje, want het is ongelofelijk zwaar vind ik.
Mijn vriendje is overal, achtergrond op mijn laptop en telefoon, avatar op msn, foto's overal, en hij is vooral in m'n hart. Ik mis hem zo ontzettend, en vooral de laatste dagen huil ik weer ontzettend veel. Ik wil hem gewoon zo graag terug dat het pijn doet, ik wist echt niet dat je je hart op zo'n manier kon voelen.
Jij ook heel erg veel sterkte. Bedankt voor je lieve berichtje. En ja ik weet dat een ieder het op zijn of haar eigen manier doet, maar goed misschien zijn er effectieve tips die bij de meeste helpen in zo een geval.
En ja Zephyrius is ook overal, laatst had ik een plukje van zijn manen in mijn zak gedaan toen ik moest werken, zo had ik het gevoel dat hij echt dicht bij me was. (misschien raar maar was voor mij op een of andere manier nodig)
Hebben jullie ook het gevoel dat mensen om je heen die niets met paarden hebben je niet begrijpen? Ja ze vinden het erg voor me maar volgens mij denken ze dat het na 1 dag janken weer klaar is ofzo.. Daarom heb ik het ook op bokt gezet, jullie paardenmensen begrijpen mij
. Dat is fijn. ZO kunnen we elkaar een beetje door deze moeilijke periode heen slepen!