t blijft natuurlijk vreselijk, maar hoop dat je wat afleiding hebt enz.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Bij inname van kleinere hoeveelheden taxine, kan het tot 12 uren duren vooraleer zich vergiftigingssymptomen manifesteren
femiaans schreef:Nogmaals het verzoek, GÉÉN speculaties of vermoedens meer plaatsen. Alle deskundigen zijn het aan het onderzoeken, en zogauw er een uitslag is, zal dit ook hier op bokt geplaatst worden. Dit soort berichten kosten Viv en Moon erg veel energie om het te beantwoorden of te weerleggen. Deze periode is al moeilijk genoeg voor ze.
ShamalArabs schreef:femiaans schreef:Nogmaals het verzoek, GÉÉN speculaties of vermoedens meer plaatsen. Alle deskundigen zijn het aan het onderzoeken, en zogauw er een uitslag is, zal dit ook hier op bokt geplaatst worden. Dit soort berichten kosten Viv en Moon erg veel energie om het te beantwoorden of te weerleggen. Deze periode is al moeilijk genoeg voor ze.
Als iemand informatie over iets plaatst dan graag het verzoek dit zo compleet mogelijk te doen, halve info geeft vertekende beelden.
Vippie schreef:[ ja ze gaan uit van hezelfde (daarom zijn ze ook samen onderzocht op last van de politie) omdat ze beide hetzelfde erbij lagen, zelfde symptomen hadden en exact op hetzelfde moment zijn overleden (en dan ook echt op de seconde zowat). Dus we wachten bgewoon verder onderzoek af meer kunnen we toch niet doen.
Huertecilla schreef:Vippie schreef:[ ja ze gaan uit van hezelfde (daarom zijn ze ook samen onderzocht op last van de politie) omdat ze beide hetzelfde erbij lagen, zelfde symptomen hadden en exact op hetzelfde moment zijn overleden (en dan ook echt op de seconde zowat). Dus we wachten bgewoon verder onderzoek af meer kunnen we toch niet doen.
..en ruiters wiens paard níet is overleden hebben deze traumatische ervaring niet doch hebben wel meer reden om niet 'rustig af te wachten' want zij kunnen wellicht wél iets doen.
Ik kan me de speculaties van mensen met een paard he-le-maal voorstellen.
Jullie heel veel sterkte met dit verlies.
Hoe pijnlijk het ook is, de ongerustheid is niet alleen normaal maar ook terecht. Nee, de oorzaak is niet bekend en voor de mensen wiens paard níet is overleden is dit alle reden om NIET 'rustig af te wachten'.
Ik zit een heel eind weg en nóg staan mijn haren ervan overeind; nóg zit ik op het vinkentouw om de oorzaak te weten omdat ík zes paarden levend in de wei heb staan.
Jij hebt leed, ik ben ongerust. Jij kan niets meer doen, ík misschien wel. Het heeft geen zin te speculeren, doch hoe kan ik ophouden met dénken???
hc
Vippie schreef:Denk je dat ik verder geen paarden om me heen ken, gvd al mn vriendinnen wonen om me heen met knol op diverse stallen en maneges om me heen, hoe denk je dat ik me voel riching hun.