Vandaag is het bij mij precies 1 maand geleden, heb vannacht ook weer zo heftig gedroomd over Vinga, pffff het blijft zo moeilijk nog

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dreeke schreef:Oh jakkes, dat je dat op film hebt, ik wil dat zo snel mogelijk vergeten hoe dat gegaan is, dat zou ik echt nooit meer kunnen zien... maar voor iedereen is dat weer anders, er zijn ook mensen die foto's maken van het in laten slapen.
booster schreef:ik heb bij het inslapen het laten filmen van me shetje vanaf een plekje wegscheren voor het spuiten tot de laatste adem is 17 april geweest heb gisteren geprobeert erna te kijken naar 5 sec weer uitgezet
fargo schreef:Verder hangt er een grote foto van hem en ons andere paard in de gang zo groot als een schilderij, maar die foto hing er al. Zo blijft ie toch bij je en alles wat je samen hebt gehad en beleefd is nooooit weg, die ervaring en herinnering gaan niet weg die neemt niemand je af.
Charlotte_F schreef:@ SuperSonny, ja ik vind het ook fijn om erover te praten, in het begin niet zo, dan komen allemaal mensen op je af van aahhh, wat erg, terwijl je niet echt een hechte vriendschap mee hebt, dan voelt het meer als ramptoerisme.. Maar dat is mischien van mij een eigenschap dat ik niet zomaar zeg wat ik nou echt voel, zeker niet zomaar tegen mensen..
Charlotte_F schreef:@ Claudia, ja idd, je vind ze niet onaardig, maar idd, om dan zo'n verhaal op moeten gaan hangen..
ik moet wel zeggen dat een week ofzo geleden kwamen er ook een paar meiden op me af, en toen vond ik het minder erg, dat gesprek was ook wat minder oppervlakkig dan ach gut..
er was trouwens ook iemand die aan me vroeg, hey! gaat het? 2 uurtjes nadat hij was opgehaald.. (dat klonk zo blond!) dus ik zo, nou, ik heb me fijner gevoeld..als mensen je een hart onder de riem willen steken vind ik dat uiteraard wel lief bedoeld, maar dit klonk niet heel subtiel zegmaar..