Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loes-freke schreef:Ik moet mijn excuus aanbieden richting eigenaar van de pony's/paarden.
Bij deze ik heb de mail die ik gekregen heb helemaal verkeerd begrepen.
maar ik zag dat het al uitgelegt was door de persoon zelf
bij deze nog een keer sorry voor het neer zetten van het bericht.
als ik het kon verwijderen had ik het bij deze nog gedaan, helaas is het niet meer mogelijk.
wilt iedereen dit als niet verzonden beschouden.
sorry, sorry, sorry het is al erg genoeg.
moniquebosch schreef:oke ik geef even duidelijkheid nu.
in eerste instantie heeft de patoloog bij 1 paard een taxus stukje gevonden.
maar het is dus door de patoloog uitgesloten dat ze daar door dood zijn gegaan.
Sonja schreef:Jolliegirl, het baasje van Satour heeft dit gepost:moniquebosch schreef:oke ik geef even duidelijkheid nu.
in eerste instantie heeft de patoloog bij 1 paard een taxus stukje gevonden.
maar het is dus door de patoloog uitgesloten dat ze daar door dood zijn gegaan.
Er is dus wel iets van taxus gevonden, maar dit is niet de doodsoorzaak geweest.
ijsklontje schreef:ik had dit eerderal gezegd heel veel sterkte met dit verlies. Ik vind het erg jammer dat er weer zo gespeculeerd moet worden op bokt. Waarom krijg jullie nou geen kans om rustig zelf het nieuws neer te zetten zonder dat er bergen speculaties uit gesproken worden.
detour schreef:0,5 gram is al zoooo weinig...
Tinkerloos schreef:Zou het misschien atypische myopathie kunnen zijn geweest?
Lijkt op koliek,paarden gaan liggen,kunnen niet meer opstaan,en sterven binnen een paar uur.
viewtopic.php?f=3&t=679192&hilit=atypische
geerke schreef:over dat speculeren gesproken,misschien(zeker..)leeft iedereen zo mee,dat er gewoon bedacht wordt wat er gebeurt kan zijn,zoiets noem je ook wel betrokkenheid...meiden heel veel sterkte,iedere keer als ik er aan denk draait m'n maag om....
joy76 schreef:Tinkerloos schreef:Zou het misschien atypische myopathie kunnen zijn geweest?
Lijkt op koliek,paarden gaan liggen,kunnen niet meer opstaan,en sterven binnen een paar uur.
viewtopic.php?f=3&t=679192&hilit=atypische
Volgens mij is ergens in het begin van dit topic al gezegd dat dat het niet is.
Op zich vind ik het alleen maar van betrokkenheid getuigen dat iedereen meedenkt. Maar misschien is het verstandig om eventuele suggesties/speculaties even te laten voor wat ze zijn, en de pathologen en politie hun werk te laten doen. Dat voorkomt verwarringen zoals hiervoor, waarvan TS duidelijk aangeeft dat ze er moeite mee heeft.
Yuri schreef:de paarden van viv en monique stonden met zijn tweetjes op één stal voor zover ik weet. Er stonden dus geen andere paarden volgens mij
pmarena schreef:Mogen andere eigenaren nu ook niet op stal bij hun paarden komen ...?
Ik hoop echt dat ze de oorzaak nog vinden zeg , zou zelf geen rust hebben als ik dat niet tenminste zou weten....