Kiwi_ schreef:Ik heb de kleren die ik aanhad op de dag dat ik hem voor het laatst gezien heb niet meer gedragen of gewassen, ze blijven maar op de stoel in de slaapkamer liggen.. Ik kan ze gewoon niet aantrekken of wassen, al klinkt dat ontzettend dom.
Zijn spullen zal ik niet voor andere paarden gebruiken, heel misschien het hoofdstel, maar de rest niet, dat hoort bij hem.
Dit heb ik dus ook, dat is echt niet stom.....
De spullen die ik heb van Vinga draag ik over aan haar zoon, Dakota. Het is haar eigen kind
maar als ik een ander paard had gehad dan zou ik dat misschien ook niet doen.
Bij ons in de garage staat een doos vol met dekjes, allemaal nog met haren van Ving... ik
wil ze niet wassen want dan gaat haar geur eruit en haar haren.
dwertje schreef:Ik heb een dipje gehad,ik kreeg vandaag pas de rekening van het destructiebedrijf.Voelt net alsof er een grote steen op je maag ligt.Is zo raar die rekening te zien,voelt echt als de eindafrekening.
Of zeg ik dat verkeerd,nee zo voel ik het echt.
Moeilijk is dat he, ik kreeg hem precies 1 week na het overlijden... ik heb de individuele ophaalservice van Rendac gebruikt, het kost een berg geld maar ik had het er met alle liefde voor over. Vinga is heel waardig aan haar laatste reis begonnen toen ze in de trailer van Rendac lag. Ik heb alle tijd gekregen om afscheid te nemen en heb haar zelf met mn moeder en de man van Rendac op de brancard gerold. Ik ben blij dat ik het zo gedaan heb