Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
brenda13 schreef:Ik zou mn paard in laten slapen. niet naar de slager!
pRik schreef:Sommige mensen zeggen hier dat de slager vriendelijker en sneller is.. ik snap eigenlijk niet zo goed waarom?
VeryWell schreef:Ik zou mijn paard nooit naar de slager doen, dat vind ik zo paard-onerend!! Ik zou toch echt niet mijn paard willen eten hoor!!
neetje86 schreef:slager, omdat je paard een kogel door de kop krijgt (ja klinkt hard) en gelijk dood is. en een spuitje raken ze eerst verlamd en raakt je paard in paniek (nee dat zie je niet omdat ze verlamd zijn).
HannaBel schreef:wat denk je zelf.. als je echt van je paardje hebt gehouden breng je hem niet naar de slager.. het idee aleen al dat mijn paardje heerlijk opgegeten gaat worden vind ik WALGELIJK!!!!!!!!!!!!
Stravero schreef:HannaBel schreef:wat denk je zelf.. als je echt van je paardje hebt gehouden breng je hem niet naar de slager.. het idee aleen al dat mijn paardje heerlijk opgegeten gaat worden vind ik WALGELIJK!!!!!!!!!!!!
iddik kan daar zoooooooooooooo boos om worden.. slagers moeten zelf geslacht worden
lorelei schreef:het klopt helemaal wat t@nj@ zegt.als je je paard naar de slacht brengt krijgen ze een schietmasker op,en daardoor word een pin geschoten.het paard is dan hersendood en voelt niks meer.dan snijden ze de halsslagader door en bloed het paard dood.hier merken ze niks van.kogels worden allang niet meer gebruikt.
Stravero schreef:HannaBel schreef:wat denk je zelf.. als je echt van je paardje hebt gehouden breng je hem niet naar de slager.. het idee aleen al dat mijn paardje heerlijk opgegeten gaat worden vind ik WALGELIJK!!!!!!!!!!!!
iddik kan daar zoooooooooooooo boos om worden.. slagers moeten zelf geslacht worden
timokyana schreef:zo als ik bovenstaande lees, leeft het paard (wel want het hart klopt) nog als hij aan twee benen hangt en zijn keel doorgesneden word zodat hij dood kan bloeden?Hij is hersendood, hoe weet je zo zeker dat het paard niets meer voelt en/of mee maakt.Delen in de hersenen zijn zwaar beschadigt maar het paard is dus niet op slag dood.