Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pinuts schreef:Deze dag is de laatste dag van mijn paard..Ik heb maar een paar jaar van mijn eerste paardje mogen genieten. IK voel me zoo ZO ellendig.. Ik ben er serieus misselijk van. Het is straks helemaal over. Nooit meer mijn lieve paardje, maar ook nooit meer mijn hobby. Want zonder mijn paard is dat er niet meer. Ik hoef geen nieuwe.. Dat is niet hetzelfde. Ik vind het fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan.. want het valt zwaar, veel zwaarder dan gedacht. Hij was er altijd als ik ergens mee zat, als ik bij mijn paard was, dacht ik nergens mee aan. Hij was mijn ontspanning. Heerlijk. Nu heb ik dat niet meer, naar wie moet ik nu toe? Nu hij mij zo verdrietig maakt? Hij hoorde mij niet verdrietig te maken. Maar ja, het is gebeurd.. Ik heb al afscheid genomen.. En weetje, je weet pas echt hoeveel iets voor je betekend, als het er niet meer is.
dwertje schreef:Marieke ik wil je heel veel sterkte wensen,wij weten hoe zwaar de weg is die je vandaag moet begaan.
Ik weet niet of het helpt,maar ik zal vandaag extra aan je denken en vooral vanavond.
HEEL VEEL STERKTE
pinuts schreef:Deze dag is de laatste dag van mijn paard..Ik heb maar een paar jaar van mijn eerste paardje mogen genieten. IK voel me zoo ZO ellendig.. Ik ben er serieus misselijk van. Het is straks helemaal over. Nooit meer mijn lieve paardje, maar ook nooit meer mijn hobby. Want zonder mijn paard is dat er niet meer. Ik hoef geen nieuwe.. Dat is niet hetzelfde. Ik vind het fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan.. want het valt zwaar, veel zwaarder dan gedacht. Hij was er altijd als ik ergens mee zat, als ik bij mijn paard was, dacht ik nergens mee aan. Hij was mijn ontspanning. Heerlijk. Nu heb ik dat niet meer, naar wie moet ik nu toe? Nu hij mij zo verdrietig maakt? Hij hoorde mij niet verdrietig te maken. Maar ja, het is gebeurd.. Ik heb al afscheid genomen.. En weetje, je weet pas echt hoeveel iets voor je betekend, als het er niet meer is.
dwertje schreef:Pinuts ook jij heel veel sterkte.Een paard is anders als een hond of kat,maar ik heb al 2 honden en 2 katten verloren en dat was ook zwaar.Maar het was minder erg dan je paard te verliezen.
Een paard is je leven,je hobby,je sport etc etc.
Veel mesnen die niet in de paarden wereld zitten hebben daar geen begrip voor en zeggen,je koopt toch gewoon een nieuwe.
Maar met een nieuw paard heb je niet zomaar die basis die je met je andere paard had,daar gaat best wel lange tijd overheen.
Ik ben blij dat ik nog een paard had wnat anders was ik gek geworden,want ik kan niet zonder paarden maar dat is voor iedereen verschillend.
Ook voor jou heel veel sterkte toegewenst vandaag en de komende weken.
marieke84 schreef:O ja, mijn vriend zijn kwam doodleuk naar me: en laat je hem schieten? nee? daat gaat je dan wel meer geld kosten!Ik kon het krijgen!!!