Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
diddlmouses schreef:Ik praat ook gewoon tegen Sharon, wens haar elke avond welterusten...
sonjim schreef:Snackie voel je niet schuldig dat je hem een pijnloos einde gegeven hebt. Ik heb ervoor gekozen om mijn merrie te laten lopen zolang als het gaat zonder pijn (niet kreupel) maar bij mij is er iedere maand wel een periode van een paar dagen dat ze slecht loopt en telkens weer denk je, moet ik haar nu laten gaan, ondanks mijn blijheid dat ze er nog is, denk ik soms als ze er niet meer is wordt het misschien makkelijker, die twijfel telkens weer vreet ook aan je. En als je paard niet pijnvrij is, moet je hem niet bij je houden omdat je hem niet missen kunt. Ik heb het idee dat deze dieren altijd voortleven in onze gedachten en als een engeltje over je schouder meekijken.
Veel sterkte iedereen die zijn lieverd moet missen.
Dreeke schreef:Oh Snack dat heb ik dus ook, die gedachten van had ik misschien nog niet dit kunnen doen, of dat... maar ik had Vinga alleen bij me kunnen houden als ik ze stijf onder de pijnstillers zou zetten.
Het blijft gewoon zo moeilijk....
dwertje schreef:Jw ord gewoon gek van de tegenstrijdige gedachtes.Ik heb ere cht heel veel aan gedaan voor mijn paard maar uiteindelijk toch in laten slapen.Toch denk ik nog af en toe had ik haar niet nog een kansje meoten geven.Mijn verstand zegt dat het de juiste beslissing was maar mijn hart schreeuwt het uit van de pijn.Dat is zo moeilijk,dat je hart en verstand tegen elkaar invechten.
Je bent constant een innerlijke strijd aan het voeren met jezelf.
Ik heb ook hele goeie dagen maar af en toe toch weer van die twijfelmomenten.
Ik denk dat iedereen het beste voor zijn paard wil en dat het nooit makkelijk is om die beslissing te moeten nemen.
Hetz al wel enige tijd duren voordat je er wat vrede mee krijgt,tot die tijd heb je je lotgenoten nog waar je je gevoelens kwijt kan.
Snackie schreef:Dreeke schreef:Oh Snack dat heb ik dus ook, die gedachten van had ik misschien nog niet dit kunnen doen, of dat... maar ik had Vinga alleen bij me kunnen houden als ik ze stijf onder de pijnstillers zou zetten.
Het blijft gewoon zo moeilijk....
Idd Marlon net eender