[IM] Een heftig verhaal over de allerliefste reus,alfa....lees he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jeaulijn

Re: Een heftig verhaal over de allerliefste reus,alfa....lees he

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 00:31

Wat een heftig verhaal.. Wat vreselijk dat deze moeilijke beslissing zo moest lopen dat je hem tweemaal moest nemen.

Ik wens je erg veel sterkte bij het verwerken van je verlies..
Ik heb dit ergens gehoord maar ik vind het wel mooi gezegd:

Elk afscheid is de geboorte van een herinnering..

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:41

gecondoleerd met dit verlies
ik vind dat je goed hebt gehandeld ik zat je verhaal met tranen in m'n ogen te lezen

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:51

Goed aangepakt meid. Respect! En nu... sterkte met het verwerken van dit verlies... Ach gut

Levant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:10

Heel veel sterkte!! Ik leef met je mee, ik heb zelf 1,5 jaar geleden mijn paard ook zelf weggebracht, het moment dat je weg moet lopen bij je paard is echt vreselijk. Maar voor je paard gaat het supersnel op deze manier, hij merkt er weinig van heb ik ervaren. Daarom petje af voor je beslissing. STERKTE!!!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:24

wat een verschrikkelijk gevoel moet jij die 2 dagen gehad hebben Ach gut

gelukkig heb je hem op kunnen sporen en is hij alsnog netjes overleden

ik woon net over de grens in Belgie maar mijn paarden hebben nederlandse paspoorten en chippen, voor mij dus goed om te weten wat te doen als ze ooit naar de paardenhemel moeten
ik heb er 2 van 17 jaar en hoop dat ze heel oud worden

levitrolJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 16:22

Heel veel sterkte Ach gut
Je hebt de juiste keuze gemaakt.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 16:54

Veel sterkte met het verlies van je maatje,dit is altijd een van de moeilijkste beslissingen die je ooit moet maken als je een dier hebt.
Wat jij hebt verteld ben ik ook bang voor geweest en hebt er toen ook voor gekozen om hem zelf weg te brengen.Zo weet je zeker wat er onderweg gebeurd en weet je ook wanneer het echt voorbij is.

Wat deze man gedaan heeft is echt schandelijk,om mensen zo te bedonderen en voor de makkelijkste weg te kiezen Boos! .Het gaat hier om een hoop emoties en daar ga je niet zo mee om.Ik hoop dat,wanneer je ervoor in staat bent,dit ook met je da te bespreken zodat deze meneer geen dergelijke opdrachten meet krijgt via hem(als je dat al niet hebt gedaan)

Het verlies doet nu pijn en schuldgevoelens borrelen boven,toch heb jij bewezen dat je het welzijn en geluk van je vriend op de 1e plaats hebt gezet.Een paard is een trots wezen en hoort zo in het leven te staan,als dat niet meer kan dan moet er een snelle en waardige dood kunnen volgen en daar heb jij voor gezorgt.
Hij zal je dankbaar zijn voor deze beslissing en uiteindelijk zul je zonder tranen aan hem terugdenken en weer kunnen glimlachen als je aan hem denkt.
Dat kost tijd,maar op een dag ben je zover...nogmaals sterkte met je verlies Ach gut

boschhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 21:55

Elke keer als ik julie lieve berichtjes lees, schieten de tranen in mijn ogen...zelfs nu.
Elke keer dank ik aan hem en mis ik hem zo, mijn grote reus...Het blijft zo moeilijk die keuze ik heb moeten maken. Ik denk nog zo vaak, heb ik het nou echt wel goed gedaan en had hij niet wat langer nog willen blijven...? maar ja, hoe moeilijk het ook is, toch zal het wel de juiste beslissing zijn geweest. Het weiland is zo leeg, zijn stal is zo leeg, ik mis hem zo... Ik kon hem altijd zo lekker kriebelen tussen zijn achter benen, dan ging hij net als een hondje staan, zijn been helemaal in de lucht tillen, dan stond hij helemaal met zijn lip te schudden, die gekkerd...De kleintjes missen hem ook. Ze zijn heel vaak zomaar aan het hinniken, dan denk ik dat ze echt naar hem roepen...Ik denk vaak terug aan vorig jaar, toen heb ik met hem de eper vierdaagse mee gedaan, hij dacht hij nog een jonge god was van 4 jaar! Niet meer te stoppen was hij, mijn handen lagen helemaal open, hij rende van het ene groepje paarden naar het andere, hij was vroeger nml een jacht paard geweest, dat kon je dan duidelijk merken...
Tja, ik zal hem enorm missen die ouwe reus...Alfi.... Jullie echt allemaal super bedankt voor al jullie reacties, ik heb er echt heel veel aan!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:59

Heel veel sterkte gewenst!

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 22:57

wat een super heftig verhaal, ik vindt het heel knap van je dat je hem hebt gevonden en hem uiteindelijk zelf nog weg hebt gebracht. erg veel sterkte met het verlies van je paardje.

@tinky12 dat vindt ik ook!!!

lisannetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 23:28

wow!.. erg aangrijpend! héel erg veel sterkte met dit verlies!!