Lieve Corine,
Vanmorgen heb ik je een pb gestuurd, ik had een vermoeden...dat bleek helaas waarheid te zijn. Ik heb de hele dag erg veel aan jullie gedacht, opgehikt tegen het einde van de middag en inwendig hard met je meegehuild. Wat een dag moet jij wel niet beleefd hebben. Vreselijk! Maar het is goed zo.
Jouw prachtige, mooie, lieve paintmeisje Senna... Het grootste geschenk dat je haar kon geven, was geen pijn meer hebben. Je hebt de moeilijke beslissing genomen, dit was het laatste wat je voor haar kon doen, na ál je moeite, zorgen en bezoeken om er achter te komen wat jouw Senna mankeerde! Het getuigd van een oneindig grote liefde voor haar dat je jouw Senna dit geschenk hebt gegeven, ondanks de onmenselijke pijn die het jou doet.
Diep diep respect en een enorm gevoel van waardering is wat ik voel voor jou! De tranen biggelen over mijn wangen, ik denk aan jullie...
Uit de grond van mijn hart wens ik je alle kracht toe om dit zware verlies te dragen. Mooie herinneringen heb je veel, hopelijk kunnen die herinneringen over niet al te lange tijd een grote glimlach op je gezicht toveren en nemen de tranen van het verdriet af, ook al zal het gemis blijven...
Je bent een kanjer!
Liefs,
[naam]