dankje wel, het is nu precies 2 weken geleden en heb nu nog steeds last van opeens huiluitbarstingen ... ik begin nu eigenlijk pas echt te beseffen dat ze er niet meer is..... ook op stal, het is allemaal zoo anders zonder haar... moet ook nog steeds heeel vaak slikken als ik naaar der wei loop of langs de plek waar het is gebeurd, ik probeer zo gewoon mogelijk te doen als ik op stal ben, gewoon de dingen te doen die ik altijd deed maar echt alles herrinerd me aan haar
Jeetje wat erg! het verdriet zul je ook nog wel even houden hoe moeilijk het ook is en die huiluitbarstingen tranen spoelen school hoort allemaal bij de verwerking het is heel erg vervelend om er doorheen te moeten maar er komt een dag dat je weer happy bent vergeten zul je haar nooit en het verdriet ook niet op een gegeven moment heeft het een plekje. ik ken je niet maar weet wel hoe je je voelt en wil je veel sterkte toewensen! na regen komt zonneschijn. ik las dat ze diamond heete diamond rust in vrede.
Bedankt Chanouk! jaa ik weet dat ik er doorheen moet en het is heeel erg moeilijk maar ook op stal en op school krijg ik van iedreen steun en ook op bokt heel erg! bedankt iedereen!!!