Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
L0veJ0la schreef:
L0veJ0la schreef:Soms snapt ik die verhalen niet ik wil ff duidelijk begrijpen als iemand mij vertelt. zeg maar
L0veJ0la schreef:Soms snapt ik die verhalen niet ik wil ff duidelijk begrijpen als iemand mij vertelt. zeg maar
pascale schreef:L0veJ0la schreef:Soms snapt ik die verhalen niet ik wil ff duidelijk begrijpen als iemand mij vertelt. zeg maar
ik vind dat je gelijk hebt hoor waarom breng je ze naar de slacht voor het geld of zo???
vind het ook echt goed broerd dat mensen dit doen bah!
daar gaat dan je paard waar je misschien wel jaren mee geknuffeld hebt echt vreselijk omdat op deze manier te doen!![]()
en dat is MIJN mening dat kan mensen aanstaan of niet je hoeft er ook niet op in te gaan ik vind dat zo klaar.
pascale schreef:L0veJ0la schreef:Soms snapt ik die verhalen niet ik wil ff duidelijk begrijpen als iemand mij vertelt. zeg maar
ik vind dat je gelijk hebt hoor waarom breng je ze naar de slacht voor het geld of zo???
vind het ook echt goed broerd dat mensen dit doen bah!
daar gaat dan je paard waar je misschien wel jaren mee geknuffeld hebt echt vreselijk omdat op deze manier te doen!![]()
en dat is MIJN mening dat kan mensen aanstaan of niet je hoeft er ook niet op in te gaan ik vind dat zo klaar.
Elise88 schreef:die mening hoort in een ander topic thuis.
pascale schreef:Elise88 schreef:die mening hoort in een ander topic thuis.
dit is een centraal forum moet ze t hier niet plaatsen toch??
er zijn vast tig aantal mensen meer die zo denken als ik ik zeg het gewoon direct duidelijk klaar.
kunnnen we lang of kort over praten maar dat blijft zo ik heb een hekel aan de slacht.
kaatje77 schreef:nu weer on-topic?
TS trek het je niet aan.
Heel veel sterkte ermee
PinkLady1987 schreef:ik had voor een andere manier gekozen maar heel veel sterkte. Vind het knap dat je erbij kon blijven.
pascale schreef:dit is een centraal forum moet ze t hier niet plaatsen toch??
er zijn vast tig aantal mensen meer die zo denken als ik ik zeg het gewoon direct duidelijk klaar.
kunnnen we lang of kort over praten maar dat blijft zo ik heb een hekel aan de slacht.
PinkLady1987 schreef:naja de meningen verschillen over het slachten van een paard of niet.. bij mijn paarden zou ik dat nooit doen.. ik kies voor een andere manier. ik vind deze manier beetje te grof.. ik betaal liever veel zodat me paarden gecremeerd kunnen worden. ik vind dat iets meer respect hebben.. paarden vind ik niet voor de slacht. koeien en varkens heb je een andere band mee dus dan is het anders.. maar je paard is je maatje, je vriend, je alles.. ik zou het niet over me hart krijgen om hem daarheen te brengen. maar meningen verschillen en vind het echt netjes van je dat je toch tot het einde bent gebleven, daar heb ik respect voor.