Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:ik heb ook al jerenlang paarden, en ook op stallen gewerkt en stage gelopen, en op ene plaats doen ze het wel af, op andere plaats niet.
heb nieuw topic geopend, om mensen te waarschuwen en te kijken of ik in winkels of leveranciers waarschuwen willen geven bij e verkoop van een halster
Murphy1982 schreef:wat stinkmodder lynn om dit te horen, ik wens je veel sterkte, ik kan mij voorstellen dat je nu met een groot schuldgevoel zit en dat jij je verantwoordelijk voelt, ondanks wat er gebeurd is, het was een ongeluk, je hebt het niet expres gedaan. Ik weet uit ervaring dat je echt een paardenmens bent, en ook paardenmensen maken fouten, trek je niet aan van de boze reacties. Ik weet dat jij je hart op een goede plek heb zitten en dat je dit nooit heb gewilt. Heel veel sterkte gewenst
Lynn_Nikita schreef:sorry maar in alle boeken die ik gelezen heb staat daar niks over in, en zijn echt veel plaatsen waar mensen halsters omlaten. maar blijkbaar zijn er altijd mensen die fijn vinden om als iets gebeurs is de schuld in iemand zijn schoenen te steken of om hun nogmaals de grons in te trappen.
Caira schreef:Lynn_Nikita schreef:sorry maar in alle boeken die ik gelezen heb staat daar niks over in, en zijn echt veel plaatsen waar mensen halsters omlaten. maar blijkbaar zijn er altijd mensen die fijn vinden om als iets gebeurs is de schuld in iemand zijn schoenen te steken of om hun nogmaals de grons in te trappen.
Dat heeft niets met fijn vinden te maken, ik vind het belachelijk dat je hier op bokt uit komt huilen! als dit mij overkomen was zou ik me stil in een hoekje gaan zitten schamen en zeker niet zielig gaan lopen doen op bokt. Alsof het nodig is om mensen hierop te wijzen, de meeste verstandige mensen hebben daar geen aanwijzing voor nodig, die doen dat zelf al!
Caira schreef:Lynn_Nikita schreef:sorry maar in alle boeken die ik gelezen heb staat daar niks over in, en zijn echt veel plaatsen waar mensen halsters omlaten. maar blijkbaar zijn er altijd mensen die fijn vinden om als iets gebeurs is de schuld in iemand zijn schoenen te steken of om hun nogmaals de grons in te trappen.
Dat heeft niets met fijn vinden te maken, ik vind het belachelijk dat je hier op bokt uit komt huilen! als dit mij overkomen was zou ik me stil in een hoekje gaan zitten schamen en zeker niet zielig gaan lopen doen op bokt. Alsof het nodig is om mensen hierop te wijzen, de meeste verstandige mensen hebben daar geen aanwijzing voor nodig, die doen dat zelf al!
mamma schreef:Caira schreef:
Vind het dus helemaal niet belachelijk, zij kan er toch ook niets aan doen, en ze verwijt het zichzelf al , dat doet al genoeg pijn.
Caira schreef:Lynn_Nikita schreef:ik heb ook al jerenlang paarden, en ook op stallen gewerkt en stage gelopen, en op ene plaats doen ze het wel af, op andere plaats niet.
heb nieuw topic geopend, om mensen te waarschuwen en te kijken of ik in winkels of leveranciers waarschuwen willen geven bij e verkoop van een halster
Sorry ik heb alles gelezen maar ik kan geen respect voor je opbrengen! Je neemt de verantwoordelijkheid over andermans dieren, je weet voor jezelf al dat halster omlaten niet goed is ( waarom zou je ze anders steeds vaker wel afhalen). Maar omdat je haast hebt (voor een verjaardag notabene) laat je ze om. Je zegt jarenlange ervaring te hebben, maar dit is 1 van de basisdingen die je leert en ook in elk paardenboek zult vinden.En nu nog gaan roepen dat je mensen wilt gaan waarschuwen. Dat gaat er bij mij dus niet in. Sorry, misschien hard, maar als het mijn paard geweest, pfff.
mamma schreef:Vind het dus helemaal niet belachelijk, zij kan er toch ook niets aan doen, en ze verwijt het zichzelf al , dat doet al genoeg pijn.