Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:TE LAAT
Hallo,
Ik ben Saartje en ik ben 14j. en ik heb een jaar of twee geleden een paardje gehad met hoefkatrol. Het was een schat van een paard, maar twee maanden nadat we haar gekocht hadden, begon ze te manken. Na een hoop onderzoeken werd de diagnose klinische hoefkatrol vastgesteld. We waren bedrogen. We hebben Iris dan een speciaal beslag laten aanmeten en haar kruiden gegeven. Dat heeft uiteindelijk nog wel wat geholpen, maar de ontstekingen volgden elkaar steeds sneller op en op den duur mankte ze zelfs gewoon op de wei. We konden nog 1ding doen en dat was de pees laten doorsnijden om de pijn weg te nemen, maar dat hebben we niet gedaan. De dierenarts raadde dat af omdat ze er dan geen gevoel meer in zou hebben. Uiteindelijk hebben we van ons hart een steen moeten maken en ik ben er nog niet goed van.
Wat ik me afvraag is : moest ik uw site eerder bezocht hebben en ik zou Iris hebben laten behandelen, zou het dan wat uitgehaald hebben? Ik zit nogal met een schuldgevoel. Iris was een schat van een paard ik mis haar nog elke dag.
mvg Saartje
Smeejj schreef:Vincenza, en de rest, zouden jullie asjeblieft op willen houden, ik vind, en ik denk meerderen met mij dit uiterst ongepast. Ik begrijp nu wel dat jullie allemaal paardenwonderkinderen zijn, maar dit is Vivian's besluit, en je maakt het haar knap moeilijk door dit zo te plaatsen.
Hilde_ schreef:Idd. Vind het erg onbeschoft. Ze heeft het al moeilijk genoeg ermee. Haar keuze staat vast.
Oreo schreef:Ja dat het goed bedoeld is geloof ik ook best maar wat wil je precies doen dan? dat straalbeen tover je niet meer goed hoor.