Foto werkt inderdaad niet, te vaak bekeken denk ik Maar daarnaast is het totaal niet leuk Arme merrie en jij er was wssn iets mis mee...Sterkte
rivanalover schreef:Jeetje, ik zie de foto nu pas.. Wat vreselijk erg..!Edit: Leeft het beestje nog? Nee.. Die kans is zowiezo uitgesloten met 4 maanden te vroeg..
achjeej, sterkte ermee! maar hoe oud is je paard dan, misschien dat ze zelf te jong was daardoor kan dat ook soms komen.
Jezus Lotte, wat erg. Heeel veel sterkte mupsel! Geef Whis een dikke knuf van me, jij houd er nog een van me tegoed!
@ gootje..ja.. en de merrie is er volgens mijn vader ook perongelijk op gaan staan.. ( kan ook uit onrust zijn)@ dees Die hou ik je inderdaad tegoed
lotte toch.. zie het topic nu pas, wat erg.. heel veel sterkte en een hele dikke knuf..en m'n pb-box staat altijd open en m'n telefoon staat altijd aan voor je
Eejj schreef:Hoe is het nu met jou ? Op het moment goed..maar ik denk dat als dalijk de veulentjes geboren worden bij andere mensen dat het weer even slikken is..
Jezus Lotte wat erg voor jou en Whisper Wat sneu dat het zo moest gaan Je weet mn PB te vinden als je me nodig hebt he moppie, knuffel Whisper maar flink en Fris natuurlijk ook
Aww Wat verschrikkelijk voor jou en je merrie. Hopelijk begrijpt ze het een beetje, en accepteerd ze het. Echt heel veel sterkte