Ook ik heb met tranen in mijn ogen het hele verhaal gelezen. Je maatje die je 15,5 jaar lang naast je hebt gehad is niet meer. Ik hoop dat Aran de leegte een beetje voor je op kan vullen. Heel veel sterkte de komende tijd.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.... Wat een vreselijk dappere keuze, heel sterk van je...dat is het moment dat iedere paardeneigenaar vreest.
Het was een fantastisch paard met een enorme persoonlijkheid. We zullen haar allemaal missen op stal. Heel heel veel sterkte toegewenst de komende tijd Monique!
Heel veel sterkte, heb je verhaal ook al met tranen in m'n ogen op FW gelezen. Dit is de nachtmerrie van iedere paardenbezitter, je maatje verliezen, nogmaals sterkte!!
Heel veel sterkte. Je hebt de meest verstandige en eerlijke beslissing genomen voor Kim, maar dat maakt het er gerust niet makkelijker op allemaal. Ik heb twee jaar geleden hetzelfde meegemaakt, weet dus precies wat er door je heen gaat....
Weet even niet wat zeggen ,een brok in mijn keel en een traan op mijn wang . Het zal nu heel veen pijn en verdriet doen Monnique ook al weet je in je hartje dat je juist hebt gehandeld ... Slaapwel lieve Kim je hebt één kleine troost : er leeft nog iets van Kimmes voort in Aran ,vergeet dat niet ....
Ik heb je gister al even gesproken, maar het blijf moeilijk. Vind dat je het mooi verwoord hebt allemaal, gelukkig heeft ze je nog een pracht van een zoon nagelaten die jou nodig heeft. Kim leeft voort!! In hem maar ook in jou!
Ook ik heb je verhaal gelezen en moest oppassen om niet in tranen uit te barsten. Heel veel sterkte en het is idd het beste besluit, maar daarom vast niet minder moeilijk.
Heel veel sterkte... Heb het verhaal zoals ik hierboven bij iedereen kan lezen met tranen in mijn ogen gelezen.. Heb echt een brok in mijn keel... In ieder geval veel sterkte... Denk dat Kim je dankbaar is... Blijf denken aan de "Regenboogbrug"!
lieve monique,heel veel sterkte, weer hou ik het niet droog.Jeetje wat was het toch een mooie fjord. wat een prachtig gedicht en wat een prachtige foto erbij. nogmaals heel veel sterkte!