Net nog gesproken met de veearts die hem ook heel veel behandeld heeft en die me naar Utrecht had doorverwezen. Alles nog eens doorgenomen en ik merk dat zij er ook heel veel moeite mee heeft en ze heeft mijn vragen fijn beantwoord.
Jeetje Tijnie....ik had al iets opgevangen maar dat nu net jullie zo'n fijn paard moeten verliezen en missen. Schrik hier echt van. Hij heeft je zo veel vertrouwen gegeven. Daar is niet zomaar een tweede van. Heel veel sterkte, ook met Barney zijn herstel
mijnlieverd
Geplaatst: 17-02-17 23:39
Jeetje wat super erg.. Wat een nachtmerrie.. Echt super veel sterkte gewenst..
Wauw, wat een ontzettend mooie tijd heb jij met je paardje gehad en wat had ik jou nog heel veel mooie jaren met haar gewenst... Heel veel sterkte met je verlies!
Wat verschrikkelijk, ik zit hier te janken achter de pc, heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik heb mijn merrie afgelopen jaar ook plotseling verloren en het doet zo een pijn dat verlies.
criollo_yess
Geplaatst: 20-02-17 19:56
Wat een rotbericht, heel veel sterkte met dit verlies.
Wat verschrikkelijk zeg, arm dier en arme jullie. Sterkte
VanHuisUit
Geplaatst: 21-03-17 21:36
Had het hier nog niet zien staan... want kijk er maar af en toe... maar wil jullie ook via deze weg nog zoveel sterkte toewensen. Heel fijn dat Rodin op jullie pad is gekomen maar Andor blijft altijd in jullie hart.