[IM] Vaarwel lieve lieve lieve Bambi! Je hebt je rust verdient.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LufPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:13

Jeetje heftig zeg, je mag trots op jezelf zijn! Die keuzes blijven lastig maar wat een goed werk heb jij gedaan zeg _/-\o_

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:17

Ah jeetje meid wat vervelend dat het vechten niet mocht baten. Maar anderzijds kun je een goed gevoel hebben, omdat je gedaan hebt wat je kon en je haar nog wel een hele liefdevolle tijd gegeven hebt.
Sterkte en hou je vast aan de mooie herinneringen!

Ilse_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:20

Ah neeee... Zag de titel en dacht het zal toch niet dé Bambi zijn..... -O-
Heel veel sterkte en nog steeds alle lof voor wat je voor die lieve pony hebt gedaan, ze was gewoon op. Maar door jouw goede zorgen wel een goed einde van haar leven gekregen Y;(

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:21

Ach Wendy, wat erg voor jou, èn je familie, èn stalhouder want ik herinner me uit je topic dat ook je mama en dochtertje voor Bambi klaar stonden en de stalhouder alle moeite gedaan heeft.

Maar Bambi heeft de laatste maanden van haar leven nog aandacht en liefde gekend. Dat is mooi!

Veel sterkte!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:21

Jeetje, ik heb pas jullie topic helemaal gelezen, en wat was ik verliefd op hoe je het voor elkaar gekregen had. En nu dit.. Wat vind ik dit erg voor jullie! Heel veel sterkte meis! en echt ik heb respect voor je, hoe je gehandeld hebt!

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:23

Je hebt Bambi het beste gegeven wat maar mogelijk was. Ik heb veel bewondering voor wat je gedaan hebt voor Bambi. Ook bewondering dat je haar hebt kunnen laten gaan

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:24

Heel erg veel sterkte!
Volgens mij heeft iedereen alleen maar respect en bewondering voor de keuzes die je hebt gemaakt.
Van het kopen van Bambi tot het laten gaan van haar, elke keuze is er eentje gemaakt uit liefde.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:24

Ach wat verdrietig! Wat heb je veel voor haar overgehad, ontroerend. Wie weet hoe het anders met haar afgelopen was... Je hebt haar tot het laatst met liefde omringd, je mag trots op jezelf zijn! Heel veel sterkte met het verlies.

Flux

Re: Vaarwel lieve lieve lieve Bambi! Je hebt je rust verdient.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:26

Oef, brok in mijn keel. Ik heb Bambi ook een tijd gevolgd. Je mag zo ontzettend trots op jezelf zijn dat je het op hebt genomen voor deze grootse pony en haar zoveel mooie momenten hebt gegeven. Want die heeft ze zeker gehad!!

Heel veel sterkte gewenst met het verwerken van dit verlies. Weet anders niets te zeggen... :(:)

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:29

Hè verdomme! Dat kan er in die moeilijke tijd ook nog wel bij! Sterkte Wendy!

Rust zacht lieve Bambi! Ik had je zeker ook een happy ever after gegund! :n

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:41

Och jeetje zeg! Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte ermee! Y;( hele moeilijke beslissing maar jullie hebben er alles aan gedaan en gelukkig weten jullie dat ook. Ze kon haar laatste maanden niet beter wensen!

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:45

Jeetje, wat vreselijk... :( Heel erg dapper besluit waar ze je dankbaar voor zal zijn! Je hebt alles gedaan wat je kon, maar soms is alles niet genoeg.... Heel erg veel sterkte! Wat ben jij een prachtig mens :(:)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:49

Jeetje wat vreselijk, maar wat een onwijs eerlijke beslissing haar te laten gaan,
wat is ze toch onwijs opgeknapt zeg, ze straalt op de laatste foto's en zo vol levenslust. :)

Heel veel sterkte en ze zal je dankbaar zijn voor de mooie tijd die je haar gegeven hebt,
en de zorg en liefde die ze onwijs gemist heeft voor de tijd bij jou. :* :*

ChrisXe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:00

Al die tijd heb ik je gevolgd, vol bewondering.
Lieve TS ontzettend veel sterkte in alle opzichten, want je hebt heel wat te verduren.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:04

Liesje89 schreef:
Lieve Wendy,

Wat heb jij je voor 1000% ingezet voor Bambi. Ik twijfel geen moment aan je vraag of haar laatste maanden fijne zijn geweest. Natuurlijk heeft ze het fantastisch gehad, met alle goede zorgen van jou en iedereen die jullie geholpen heeft. Wij allemaal hebben intens met je meegeleefd toen ze kreupel stond, met de cushingtest, tijdens de koliekaanval. We waren met jou blij op de goede momenten en zaten net als jij in spanning tijdens de diepe dalen die jullie voor de kiezen kregen. We hoopten allemaal op een mooier, vrolijker einde dan dit.

Maar, en dan denk ik dat ik voor veel mensen spreek, ik denk dat je met deze keuze een hele goede hebt gemaakt, die alleen de allerbeste baasjes kunnen maken. Voor Bambi was het genoeg, zoals je het verteld nu. Daarbij kwam natuurlijk jouw besluit om een ander huisje voor haar te zoeken maar ik denk dat de keuze om haar naar de eeuwige groene weides te laten gaan een betere keuze is geweest dan een nieuwe eigenaar zoeken. Ze is vrij nu, en boven alles pijnloos. Je hebt haar laten genieten de afgelopen tijd en Bambi heeft aangegeven dat het goed is geweest zo. Ze is je denk ik heel dankbaar en het is mooi dat je haar dusdanig bent gaan kennen dat je in hebt kunnen zien dat het genoeg is geweest zo, en dat bambi dat ook heeft kunnen aantonen.

Ik ben trots op je, en vele met mij.

Heel veel sterkte, je hebt al zat aan je hoofd gehad en daar komt nog meer bij zoals we weten. Hou je taai, ik weet dat je sterk genoeg bent om je er doorheen te slaan :(:)

Dikke knuffel.

Kan niet anders dan mij hier bij aansluiten. Ontzettend veel sterkte TS.

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:06

oliebol, krijg er zelf tranen van in mijn ogen.
Heel veel sterkte met ook deze grote verlies.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:06

Ooh wat erg TS! We hadden allemaal gehoopt dat dit een mooi sprookje zou worden, maar helaas. Veel sterkte met het verlies. Ik denk dat we allemaal wel kunnen stellen dat Bambi een paar mooie laatste maanden heeft gekend.

funnypony11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:07

Aah zo jammer! Ik heb toen ook het topic gevolgd toen je haar net van de markt haalde en hoe ze helemaal opknapte! Je hebt echt iets geweldig moois gedaan en haar nog een super tijd gegeven!
Ik vind het knap wat je hebt gedaan en vind je een geweldig persoon!
Bambi heeft het vast ook nu goed daarboven! Je bent een mooi voorbeeld voor heel veel mensen. Ik hoop ooit net als jij zo iets moois te kunnen doen!

Jeika

Ik volgde jouw topic vanaf het begin, wat heb je veel voor haar gedaan... Ik gun je dit verdriet echt niet. Heel veel sterkte Y;(

Mira283

Heb destijds het topic door gelezen. Heb respect voor je om haar een kans te geven. Heel veel sterkte Y;(

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:08

Moedige sterke keuze ...in het belang van de pony.
Je hebt je best gedaan voor haar en ze zal je dankbaar zijn.
Veel sterkte :(:)

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:11

Heel veel sterkte! Ik had je topic met veel plezier gelezen.
Nogmaals respect dat je haar deze kans hebt gegeven en hier kunnen veel mensen van leren.
Ik snap dat het een moeilijke keuze is, maar dat je het beste hebt gedaan voor Bambi.
Veel sterkte Y;(

Elienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:11

Y;( Y;(

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:15

Fantastisch dat je deze knappe pony nog een waardig laatste leven gegund hebt. Heel veel sterkte met het verlies maar je kunt jezelf een schouderklopje geven dat Bambi het nog zo goed gehad heeft.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:17

Pff, wat een moeilijke maar eerlijke keuze.
Petje af voor jou dat je deze keuze hebt kunnen maken voor Bambi!
Je hebt zo ontzettend je best gedaan voor Bambi en ik weet zeker dat ze het fijn heeft gehad de laatste maanden.

Rust zacht lieve Bambi Y;(
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen :(:)