Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liesje89 schreef:Lieve Wendy,
Wat heb jij je voor 1000% ingezet voor Bambi. Ik twijfel geen moment aan je vraag of haar laatste maanden fijne zijn geweest. Natuurlijk heeft ze het fantastisch gehad, met alle goede zorgen van jou en iedereen die jullie geholpen heeft. Wij allemaal hebben intens met je meegeleefd toen ze kreupel stond, met de cushingtest, tijdens de koliekaanval. We waren met jou blij op de goede momenten en zaten net als jij in spanning tijdens de diepe dalen die jullie voor de kiezen kregen. We hoopten allemaal op een mooier, vrolijker einde dan dit.
Maar, en dan denk ik dat ik voor veel mensen spreek, ik denk dat je met deze keuze een hele goede hebt gemaakt, die alleen de allerbeste baasjes kunnen maken. Voor Bambi was het genoeg, zoals je het verteld nu. Daarbij kwam natuurlijk jouw besluit om een ander huisje voor haar te zoeken maar ik denk dat de keuze om haar naar de eeuwige groene weides te laten gaan een betere keuze is geweest dan een nieuwe eigenaar zoeken. Ze is vrij nu, en boven alles pijnloos. Je hebt haar laten genieten de afgelopen tijd en Bambi heeft aangegeven dat het goed is geweest zo. Ze is je denk ik heel dankbaar en het is mooi dat je haar dusdanig bent gaan kennen dat je in hebt kunnen zien dat het genoeg is geweest zo, en dat bambi dat ook heeft kunnen aantonen.
Ik ben trots op je, en vele met mij.
Heel veel sterkte, je hebt al zat aan je hoofd gehad en daar komt nog meer bij zoals we weten. Hou je taai, ik weet dat je sterk genoeg bent om je er doorheen te slaan
Dikke knuffel.