Krijg toch wel kippenvel en tranen in mijn ogen bij het lezen.. De foto's spreken boekdelen.. Heel veel sterkte met het verlies van je ontzettend knappe veulen!
ponycrosserr
Geplaatst: 23-09-15 22:16
Wat een verschrikkelijke gebeurtenis,
Heel veel sterkte met dit verlies, hij was nog veel te jong om te sterven
Wat mooi dat we in uitgelicht staan. Dat verdient hij! Ben inderdaad ook heel erg blij met de prachtige foto's. Heb er gelukkig nog veel meer
Verwijderd00
Geplaatst: 24-09-15 07:21
Ik had de tranen in mijn ogen staan! Heel veel sterkte! Ik zal aan je denken...
Knap dat je toch de knoop hebt doorgehakt en deze beslissing hebt genomen!
Je mag altijd een mailtje sturen om daarin je hart te luchten. Ik weet hoe moeilijk het is en soms heb je gewoon echt even iemand nodig die je steunt...
Oh bah, wat verschrikkelijk.. helaas vorig jaar hetzelfde meegemaakt dus weet ongeveer hoe je je voelt.
Heel veel sterkte gewenst!
jaha
Geplaatst: 24-09-15 08:11
Ahh, wat ontzettend jammer , ik woon in de buurt en liep dagelijks met de honden langs de wei. Het was een prachtveulen. Fijn dat je zulke mooie foto's hebt. Sterkte.
Knakker
Geplaatst: 24-09-15 08:22
wat een nachtmerrie! Wat zonde van zo'n prachtig dier, sterkte!
Anke_Amigo
Geplaatst: 24-09-15 08:24
Wat een prachtige foto's en wat een verschrikkelijk verhaal. Wat fijn voor hem dat je zo veel voor hem hebt willen doen en hem nu hebt losgelaten. Heel veel sterkte
scheffersxx
Geplaatst: 24-09-15 08:54
Pffftt krijg er de rillingen van... Heftig maar zo mooi verwoord. Heel veel sterkte met het verlies en wat een prachtige foto's heb je gelukkig nog van hem!
Oh wat een ontroerend verhaal, heel verdrietig. De liefde spat van de foto's, wat ontzettend mooi. Wens je alle sterkte.
magootie
Geplaatst: 24-09-15 13:14
Jeetje wat erg!!! Wat een gemis! Wat was het was een prachtig veulen, je hebt gedaan wat je kon en hem laten lijden wil je niet. Heel veel sterkte de komende tijd