Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
agee schreef:ZoeyDercks schreef:Je zou bijna denken aan een of andere malloot die hem heeft toegetakeld... Zeker omdat die verhalen de laatste tijd steeds vaker rond gaan...
Wil niet zeggen dat het dat is hoor, maar klinkt inderdaad heel vreemd wat je zelf ook al zei.
Kan iedereen zomaar het terrein van de kliniek op dan? Is toch een vreemd verhaal. Waarmee was de paddock afgezet?
ZoeyDercks schreef:Ben ik het mee eens, maar het is sowieso al een raar verhaal, omdat de mensen van de kliniek niet denken dat het van de omheining en/of door Wairan zelf komt.. Hoe zou het dan gebeurd zijn?
darwin schreef:ZoeyDercks schreef:Ben ik het mee eens, maar het is sowieso al een raar verhaal, omdat de mensen van de kliniek niet denken dat het van de omheining en/of door Wairan zelf komt.. Hoe zou het dan gebeurd zijn?
ZE denken juist wel dat het van een klap tegen de bakrand komt, maar ik gellof daar niet in.
De paddock ligt voor aan de weg en toen ik daar weg ging, was er alleen nog een assistente , maar die had geen zicht op hem in de bak.
En de stalknecht liep buiten rond.
bonoenpepper schreef:Jeetje, wat vreselijk zeg!
Is de kliniek niet aansprakelijk? Jij betaalt toch voor zorg van je paard en zijn zij hier niet voor verzekerd? Je krijgt je prachtige paard er wel niet voor terug, maar ik vind het te gek voor woorden, dat zoiets kan gebeuren.
Heel veel sterkte!
darwin schreef:Klinieken verschuilen zich altijd achter de algemene voorwaardes en dus zijn zij nooit aansprakelijk.
Ze zijn er ook niet voor verzekerd zeggen ze.
Ik heb de rekening van de operaties en het euthanaseren niet hoeven te betalen, dat is het enige positieve in dit verhaal.