Ik ken jullie van het topic "de kilometervreters" . Ben heel erg geschrokken van dit vreselijke bericht. Wat ik van jullie gezien heb is dat Pres een geweldig paard was met heel veel vertrouwen in de mensen maar dat jij, Fabiënne, wel degene bent die haar zoveel vertrouwen gegeven heeft. Jullie band was er volgens mij een die je maar zelden ziet. Heel, heel veel sterkte met dit plotselinge verlies
Jeetje wat ontzettend erg! :'( Telkens als ik gafe foto's van jullie zag zat ik toch echt met een glimlach achter mijn computer scherm. Wat ontzettend erg.. Veel sterkte met het verlies van je toppertje.
wat een droevig nieuws! Wat was hij knap, een appaloosa toch ? Heel veel sterkte met het verlies van je prachtige maatje!
xAnthea
Geplaatst: 22-08-13 15:23
Heel erg veel sterkte En zo plots, ik schrok er enorm van!
terpentijn
Geplaatst: 22-08-13 15:29
O nee, wat vreselijk erg, een beenbreuk? What happened? Is ze gestruikeld....?
Vaak genoeg meegelezen en -gekeken (in stilte) en me steeds weer verbaasd over Prescious Present die weliswaar niet kon zien, maar toch alles waarnam. Een groot voorbeeld, waar een vertrouwensband tussen ruiter en paard toe kan leiden. En mooi dat ze was! Samen waren jullie een prachtig, innig en dapper duo.
Het gemis moet onmetelijk zijn... en nu ben je nog jarig ook vandaag.
Kan je alleen mijn oprechte deelneming aanbieden, voor nu en in de komende periode...
wat verschrikkelijk en dat net voor je verjaardag. Heel veel knuffels en kracht wensen. Wat een gemis. Geen woorden voor.....
Astor
Geplaatst: 22-08-13 19:54
Zo ontzettend rot en onwerkelijk Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Jullie waren een prachtige combinatie samen, jammer dat ik jullie niet meer samen heb kunnen fotograferen. Maar 'gelukkig' ben je de laatste tijd naar een aantal meetings geweest waar er prachtige foto's zijn gemaakt. Koester die momenten! Veel sterkte gewenst! Pres was een bijzonder paard!
Wat een vreselijk nieuws, die keren dat ik met Tamara en Mayo bij jullie op stal was heb ik altijd bewonderend naar Present gekeken, wat een prachtig en bijzonder paard.
Heel veel sterkte met het verlies van zo'n topdier.
Anoniem
Geplaatst: 22-08-13 21:41
Ik heb het eerst nog eens opnieuw moeten lezen voordat het doordrong .. Vreselijk om je dierbare beestje zo plots te moeten verlezen Ben er zelf niet goed van... Heel erg veel sterkte met dit grote verlies
Nogmaals heel veel sterkte Fabiënne... Een verlies blijft altijd moeilijk
Ik zou nog wel binnenkort jullie kant op komen, erg jammer, maar voor jou is het wel heel fijn dat je zoveel prachtige foto's als aandenken aan haar hebt.