Brr, dit is echt naar. Het gaat zo snel en je kunt zo weinig doen. Vaak zijn het jonge paarden die hierdoor getroffen worden. Heel veel sterkte met het verlies!
Wat een vreselijk nieuws , wat zal je het er moeilijk mee hebben! Hij heeft wel een heel mooi leventje van jou gekregen maar het is en blijft altijd zo oneerlijk he?
Wat een vreselijk nieuws Pris ! Heel veel sterkte met het zware verlies van je knappe man. Je hebt de juiste beslissing voor hem genomen
tamaramt
Geplaatst: 18-06-13 19:44
jeetje wat een heftig verhaal. Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Je hebt een hele moeilijke, dappere maar de enige juiste beslissing genomen! Heel veel sterkte met het verlies van je knappe man
Moedige maar moeilijke beslissing geweest maar ik vind je een TOP baasje!
Sterkte aankomende tijd lieffie
heidinuyten
Geplaatst: 18-06-13 21:17
Veel sterkte met dit verlies.
Tinka
Geplaatst: 18-06-13 21:27
Heel veel sterkte Pris, dapper dat jullie de beslissing hebben genomen om hem uit zijn lijden te verlossen toen ie zoveel pijn had.
Tilmar
Geplaatst: 18-06-13 21:46
Wat een verdrietig verhaal zeg. Heel veel sterkte!
Liamssfork
Geplaatst: 18-06-13 21:53
Wat verschikkelijk! Heel veel sterkte met het verlies! Zo hard als ze op zo'n jonge leeftijd al moeten gaan P.S. dit voegt niks toe aan de vreselijke gebeurtenis, maar ik zie op de foto's af en toe de helft van mijn knappe vent Balou langskomen, leuk dat ze in dezelfde opfok hebben gestaan!
Liamssfork wat leuk is Balou van jou!! Ja die twee hebben een tijd samen gestaan. Heb nog veel meer foto's van hun samen uit de opfok! Zie dat hij onder het zadel is! Leuk! Heerlijk beest heb je, als ik kwam knuffelen bij wietse stond hij altijd te dringen, heb dus ook met hem geknuffeld haha.
Jeetje meid wat schrik ik hier van. Een schat van een paard die lekker op mag groeien en mag kleuteren met een baasje die alles voor hem over heeft. Zo jong nog. Heel erg veel sterkte met dit grote verlies.
Jeetje wat een verdrietig verhaal. Wat sneu dat juist hem dit moest overkomen. Respect dat je hem niet langer hebt laten lijden en wat goed van je dat ze hem verder mochten onderzoeken. Hopelijk helpt het om andere paarden en eigenaren deze ellende te besparen in de toekomst