Je hebt echt een schitterend stuk geschreven. Zit hier ook met een brok in m'n keel. Hij was volgens mij een fantastisch paard, zowel qua uiterlijk als innerlijk. Heel veel sterkte de komende tijd.
pfff wat heb je het mooi verwoord ik voel je verdriet maar je hebt de keus voor hem gemaakt omdat je zo ziels veel van hem hield/houdt nogmaals heel veel sterkte met het gemis van jou stoere chuck
_Roosmarijn_
Geplaatst: 15-10-11 22:48
Brok in mijn keel... Wat een verhaal. Wat een verlies...
Heel veel sterkte!
Kan me inderdaad nog herinneren hoe hij de cross doorging op de tinkerdagen, wat hebben we gelachen om die gekke Chuck. Fantastisch paard, een echte tinker, we zullen hem nooit vergeten!
FuegoJoy
Geplaatst: 15-10-11 22:50
Zoveel liefde, zoveel vriendschap, een steek gaat door mijn hart als ik jouw verhaal lees. Heel veel sterkte met het geven van een plek van deze leegte. Blijf genieten van alle herrineringen,
ik heb vaker topics van je voorbij zien komen en alhoewel ik niks heb met koudbloeden vond ik chuck echt een uberknappe kerel wat een respect v jou dat je deze moeilijke beslissing hebt genomen; het is aan je verhaal te lezen ook de beste beslissing die je hebt genomen als respect en eerbied naar je trouwe vriend toe. hopelijk kun je het over een tijd een plek geven en chuck zal altijd voortleven in al zijn nakomelingen heel veel sterkte
KootMiraDrum
Geplaatst: 15-10-11 23:01
Zo ontzettend mooi geschreven, de liefde spat van het scherm af. Een Heer is heengegaan. Dag grote witte vent
Ik huil even heel hard met je mee, Sas
wjerbo_en_ik
Geplaatst: 15-10-11 23:21
hey sas,
ook in dit topic weer mijn steun aan jou en allen die chuck kennen.
zit met tranen in mijn ogen jou verhaal te lezen.
Dag Lieve Chuck jij hebt mij tinkergek gemaakt en door jou ben ik gefascineerd gebleven in het ras.
Vloemen verwelken schepen vergaan, maar jij Chuck, Jij zal in al onze harten voort blijven bestaan.
Wat bijzonder mooi geschreven Sas! Heel veel sterkte, je bent een kanjer!
Ik zal Chakotay blijven herinneren als het witte droompaard. Hij heeft zoveel dromen in vervulling laten gaan! Dromen van het fokken van een veulentje.. Dromen van vele kinderen en volwassenen die een groot stoer wit paard mochten aaien en soms zelfs een ritje maken. De droom die stand hield bij menigeen, omdat zij nooit datgene zouden bereiken wat jullie samen konden. Een droom van een paard wat het aardse leven helaas ook moest verlaten voor de hemelse weides.
Ook van mij een hele dikke knuffel en onwijs veel sterkte gewenst. We zullen hem allemaal onwijs missen, en hij zal voort leven in al zijn prachtige nakomelingen. Het bloed blijft doorstromen. Heel veel liefs!
Shayla
Geplaatst: 16-10-11 00:20
Lieve Sas,
Wat ga je die mooie stoere bolle vent missen...nu vallen er veel tranen (ook hier ) maar ik hoop dat we over een tijdje kunnen lachen om de mooie herineringen aan hem. Ook hier van mij heel veel sterkte voor de komende tijd. En weer een hele dikke knuffel ! Zou hem zo naar je toe komen brengen.
Lieve Chuck, pas goede op je kleine meid daarboven en werp regelmatig een blik op je vrouwtje, en laat af en toe eens merken dat je er bent voor haar.
Lieve oma .... heel veel sterkte van ons en papa ... houd ons niet teveel in de gaten want dan kunnen we ons niet zo erg misdragen ...
Sandra1984
Geplaatst: 16-10-11 01:46
Ik zit gewoon met tranen in mn ogen je verhaal te lezen.
Nogmaals heel veel sterkte!
Tinkermuts
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-11 06:23
Tranen stromen over mn wangen van jullie prachtige en lieve woorden.
Het is zo fijn om te lezen wat mn witte man bij jullie losgemaakt heeft.
Wat lijken zn zoons Duncan en Bowen enorm op hem.
ik was en ben nog steeds zo trots op hem.
Heb voor zn overlijden niet echt kunnen huilen omdat ik ergens een heel klein beetje hoop had dat er misschien toch ineens een opleving zou zijn ik de afspraak af kon zeggen, maar nu blijven de tranen komen, het is leeg en stil zo zonder mn mooie witte man.
Vandaag ga ik naar Caydo, moet hem zien, hij staat eind weg in de opfok, maar moet hem gewoon ff aanraken en zeggen dat pa over hem waakt vanuit de paardenhemel.
Hallo ! Wat een prachtig verhaal en wat hebben jullie een mooi leven gehad samen ..... Tranen over mijn wangen , ook al ken ik jullie beiden niet , ik trek het mij wel aan .... hoop no lang van mijn Tinkertjes te mogen genieten.
Heel veel sterkte de komende tijd. Je verdriet zal er niet minder om worden , maar je zult het in de komende tijd wel steeds beter een plekje kunnen geven.
Sterkte. Liefs Chantal
julian
Geplaatst: 16-10-11 08:48
Je hebt het zo mooi en liefdevol omschreven , hoe jullie band was. zo uniek. Echt prachtig zoals je het op papier gezet hebt,de liefde voor Chuck voel je ervan afspatten.
Alles is wel zo'n beetje gezegd en met iedereen ben ik het gewoon eens.
Saskia, hubby en verzorgers: nogmaals heel heel heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verdriet
LecyTinker
Geplaatst: 16-10-11 09:14
"A life that touched so many others, is a life well spent" xo
Laatst bijgewerkt door LecyTinker op 16-10-11 09:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Vasthi
Geplaatst: 16-10-11 09:17
Chuck was er bijna altijd en overal bij, hij was het paard wat voor de meeste mensen stond voor het ras Tinker en dan is het heel verdrietig dat hij er niet meer is. Echt het eind van een tijdperk. Hij geniet nu van een nieuw, pijnvrij leven en is vast met veel enhousiast gehinnik onthaald door de andere Tinks die hem zijn voorgegaan. Heel veel sterkte nogmaals voor jou Saskia, want het gemis blijft, en voor alle andere mensen die hem goed gekend hebben.
Wat mooi omschreven Saskia, ik ben er stil van.. Ik kan me zo goed voorstellen dat er nu een enorm gat geslagen is: de indruk die jullie op me maakten tijdens de shows was dat jullie een fantastische twee-eenheid waren, compleet en totaal op elkaar ingespeeld. Dat was iedere keer weer prachtig om te zien. Ik wens jou en jouw omgeving heel veel sterkte met het verlies en het verwerken.