Sterkte met dit verlies Wat zag hij er nog ontzettend goed uit zeg!
Amigo_tje
Geplaatst: 20-10-11 13:35
Ondanks een zeer respectabele leeftijd alsnog imens veel sterkte! Ik kan me wel voorstellen dat dit hard aankomt, hij moet een heuse indruk nagelaten hebben.
Wow! Wat ziet hij er nog 'jong' uit op de foto's..... Sterkte met het verlies.. Een pluim voor de manege die dit beestje zo perfect heeft verzorgd en hem zo prachtig in conditie heeft gehouden!
Eline_25
Geplaatst: 20-10-11 20:29
sterkte !!
xLaddie
Geplaatst: 22-10-11 20:39
Mooie leeftijd zeg! Superoud. Beestje ziet er ook mooi uit
CharlieVM
Geplaatst: 06-12-11 22:35
Fiedel! 25 jaar geleden heeft hij mij mijn eerste rijlessen gegeven en een paar jaar later reed ik mijn eerste wedstrijd met hem. Ik heb daarna heel veel lol met hem gehad. Springen deed ie met vier benen tegelijk, als je hem oneerlijk behandelde mocht je zand happen en met de kleintjes deed hij geen stap verkeerd. Wat een geweldige leeftijd heeft hij bereikt en hij zag er op die laatste foto's nog echt knap uit. Toen hij 20 was, zag hij er overigens uit als een vierjarige... Met recht een bijzonder dier!
nientje78
Geplaatst: 06-12-11 22:37
Wat een mooie pony met zo'n mooie leeftijd! En wat zag hij er nog goed uit,
sterkte met het verlies voor iedereen die hem kende
tinkerfunss
Geplaatst: 06-12-11 22:44
wouw! 43 jaar! wat een topper! Hij heeft zo te zien een leuk leven gehad! en wat fijn dat hij daar ook oud mocht worden!
zo wat een leeftijd! en wat zag ie er nog goed uit! sterkte!
Slimke
Geplaatst: 16-12-11 20:50
Wow, wat een mooie leeftijd, begon al bijna te geloven dat het niet mogelijk was dat paarden in de 30 bereden worden. Ik heb een keer op een paard van 36 gereden en die zag er ook nog jong en fris uit Maar begon de laatste tijd toch te twijfelen of de eigenaar de waarheid sprak, omdat de meeste paarden veel eerder met pensioen gaan en er ook al snel 'oud' uit gaan zien
Maar die ziet er echt heel mooi uit voor zijn leeftijd, idd niet de doorgezakte rug enzo...had hij trouwens wel last van zijn zicht? Op de foto lijkt het in ieder geval van niet (hoor wel eens dat ze op hoge leeftijd aan 1 of 2 ogen blind worden). Hij verdient inderdaad een goed plekje in de hemel. Heel veel sterkte voor iedereen die hem kende
Mis fiedeltje wel.dan stond ie je altijd aan te staren als je je fiets aan het neerzetten was als je aankwam bij de manege. Ik weet mn eerste les nog op fiedel.ik durfde niet meer omdat ie,hoe kan het ook anders,iemand er af gegooid had de les voor mij.haha maar bij mij was ie gelukkig heel braaf. je wordt zeker gemist fiedel!veel plezier in de paardenhemel met je paarden vriendjes
lvpelt
Geplaatst: 11-01-12 18:08
Ik had mijn eerste rijles op Fiedel toen ik 7 was (ben nu 36). Fiedel had destijds nog 2 welshjes als stalmaatje; Karel en Marieke. Weet nog dat ie altijd ging rollen als je op de AC-lijn stond te wachten voor de galop. Superpony, de leukste van stal!!
Wat super leuk dat er nog zoveel mensen zijn die Fiedel nog hebben gekend en nog op hem hebben gereden, er hangt een hele mooie foto van zijn koppie in de kantine van de manege te pronken.
Liesbeth1994
Geplaatst: 11-01-12 23:50
Echt?nog niet gezien.waar in de kantine hangt ie?dan zal ik er eens naar kijken