prachtig geweldig paard jullie waren altijd een top combinatie!! Je vriendje missen is vreselijk maar je vriendje met pijn is ondragelijk. Voor jullie allemaal heel veel sterkte toegewenst!
Mac
Geplaatst: 02-08-11 09:38
Jeetje, ik schrik me suf ! Geen enkel paard heeft natuurlijk het eeuwige leven, maar dit komt ondanks Silvester zijn leeftijd alsnog erg onverwacht. Ik ben wel blij dat jullie er bij hebben kunnen zijn. Veel sterkte met het verlies en geniet van de vele mooie herinneringen die jullie samen hebben .
TurboTinker
Geplaatst: 02-08-11 10:32
Jeetje Silv!
Heel veel sterkte en een dikke knuffel bij dit enorme verlies
Wat erg zeg... De ouwe man. Was altijd zo'n leuk gezicht voor de wagen of 's winters voor de slee. Top dat hij nog op deze manier lekker van z'n oude dag mocht genieten bij jullie. Heel veel sterkte voor jou en de mannen!
Lieve Silvester. Ik kom terug van vakantie en lees jouw bericht met tranen in de ogen. Hij was al wat koliekig maar we dachten dat hij er steeds weer bovenop zou komen. Die dappere oudere man die nog zoveel lol had de laatste tijd. Dat geweldige trailpaard Silvester. Het maatje van je kinderen. Jouw maatje!
Heel veel sterkte met het verlies ook voor Marc, Pjotr en Milan. En een dikke zoen.
Iedereen bedankt voor de mooie, lieve en ontroerende woorden.
Morgen is het alweer een week geleden; de tijd is om gevlogen. Het gemis is daar; maar ik heb er ook wel vrede mee.
Ik ben hem ontzettend dankbaar voor wat ik allemaal met hem heb mogen beleven. Hij heeft een onuitwisbare indruk op me achter gelaten.
Maar niet alleen op mij. Als ik alle reacties zo lees heeft hij op heel veel mensen zo'n indruk gemaakt. Zovele van jullie die hem nog zo goed weten te herinneren.
En in die herinnering zal hij altijd voortleven.
HeleneDas
Geplaatst: 06-08-11 21:13
Vreselijk! Vind het een hele dappere en goede keuze van je! Maar heel moeilijk natuurlijk! Veel sterkte!