[IM] Erg slecht nieuws over Minco

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 06:28

Vreselijk |( :(:)

Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies.
:(:) voor jou.

minkieboy

Re: Erg slecht nieuws over Minco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 18:33

Thanks voor alle lieve berichtjes...dat doet je stiekem toch goed.
Het is vandaag al weer 3 weken geleden en ik ben in een behoorlijk gat gevallen nu Minco er niet meer is....een heel gemis dat kan ik wel zeggen.
Mijn spullen heb ik ook nog steeds niet gehaald als ik er aan denk om mijn kast op stal leeg te moeten halen wordt ik er al helemaal naar van dus dat laat ik nog maar even voor wat het is.
Wel ga ik denk ik in met de tijd,als ik er aan toe ben iemand zoeken die er een bijrijder kan gebruiken....maar in die tussentijd laat ik het allemaal eerst maar even rustig bezinken....dit verlies van mijn grote maat Minco gaat nog wel even duren ben ik bang.

HORSE_x33

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 18:38

Echt héél veel sterkte! :(:)

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 22:13

4 jaar verder zijn we nu al weer....en als ik dit zo terug lees wordt ik er nog weer raar van....wat was dat een heftige tijd zeg.
Nog steeds mis ik mijn Minco.....de scherpe randjes zijn er ondertussen wel wat af en hebben nu meer plaats gemaakt voor de mooie herinneringen.
Het heeft een kleine 3 jaar geduurd voor ik überhaupt weer op een paard ben gestapt, in eerste instantie met tegenzin....maar je kunt niet altijd nee zeggen.
Toen we eenmaal aan het rijden waren sloeg het paardenvirus weer in alle hevigheid toe.....maar daarmee kwam ook het gemis van Minco weer sterker naar voren.
Ondertussen ben ik via mijn bijrijder en tevens goeie vriendin bij iemand terecht gekomen die western rijd....en jullie raden het vast al....jaja ik ben voor de volle 200% besmet.....ben weer volop aan het lessen en kan er steeds meer van genieten.....ik kijk nu echt uit naar de zaterdag ochtend....want dan is het weer zover.....dan mag ik weer heerlijk westernrijden op een top paard met een geweldige instructrice.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:51

Goed van je dat je nu toch weer zoveel plezier in de paarden kunt vinden! Een hele andere tak van sport ( western nu) is waarschijnlijk juist heel goed voor je om niet te gaan vergelijken met Minco. Vind je één keer per week genoeg of gaat er mettertijd weer een eigen paardje komen?

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 14:27

Jet schreef:
Goed van je dat je nu toch weer zoveel plezier in de paarden kunt vinden! Een hele andere tak van sport ( western nu) is waarschijnlijk juist heel goed voor je om niet te gaan vergelijken met Minco. Vind je één keer per week genoeg of gaat er mettertijd weer een eigen paardje komen?

Ja het heeft even geduurd maar ik begin er echt steeds meer plezier in te krijgen.
Maar het Western rijden deed ik ook al met Minco hoor....en dat blijf ik gewoon een hele mooie tak van de paardensport.....of er ooit weer een eigen paard gaat komen? Pppfff dat durf ik echt niet te zeggen.
Eerst zo maar lekker genieten kunnen we altijd nog kijken wat de toekomst brengt.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 16:00

O, je reed met Minco ook western, dat was ik even kwijt. Toch fijn dat je weer lekker rijdt nu. En eventueel een ander: dat komt wel als je er tijd en energie voor hebt.

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:50

ik heb alles gelezen wat vreselijk moet dat geweest zijn,en wat een prachtige haflinger was minco ik kan me heel goed indenken dat het verwerkingsproces niet meeviel,en hij zal nooit uit je hart zijn.ik vind het wel erg leuk dat je toch weer ben gaan western rijden,ik hoop dat je ooit weer een paardje tegenkom,heel veel sterkte nog.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:53

Wat ontzettend triest :( sterkte

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:56

Hè wat naar! Maar je hebt alles gedaan wat je kon doen, het was gewoon stomme pech..