Wat een verschrikkelijke manier om je paard te verliezen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ploegie19 schreef:mijn vriend is vanmorgen om 8 uur door de stalhouder gebeld..
hij is er vannacht nog uit geweest om te kijken na een harde klap.. Maar doordat ze zo ver van de boerderij af stond, heeft hij het niet gezien.
Vanmorgen toen hij wakker werd is hij gelijk naar buiten gerend om te kijken.
Met de verrekijker erbij, zag hij toch al gauw dat het mis was..
Hij is er toch heen gelopen met de telefoon voor DA in de handen, om te kijken of er nog iets gedaan kon worden..
maar toen was het al te laat..
We hebben net eergister allerlei foto's van haar gemaakt, een van deze foto's wordt uitgezocht en uitvergroot in de kamer gehangen.
Haar halster hangen we er bij..
en ook laten we een sierraad van haar staart/manen maken, die er bij komt te hangen.
Het kan nooit je hele paard vervangen, maar zo is er toch iets van haar bij je, wat je altijd vast kan houden.
Iedereen nogmaals bedankt.
Zodra mijn vriend het aankan, zou hij de berichten ook lezen..
Nu wil hij dat nog niet.
Shanedow schreef:Ploegie19 schreef:mijn vriend is vanmorgen om 8 uur door de stalhouder gebeld..
hij is er vannacht nog uit geweest om te kijken na een harde klap.. Maar doordat ze zo ver van de boerderij af stond, heeft hij het niet gezien.
Vanmorgen toen hij wakker werd is hij gelijk naar buiten gerend om te kijken.
Met de verrekijker erbij, zag hij toch al gauw dat het mis was..
Hij is er toch heen gelopen met de telefoon voor DA in de handen, om te kijken of er nog iets gedaan kon worden..
maar toen was het al te laat..
We hebben net eergister allerlei foto's van haar gemaakt, een van deze foto's wordt uitgezocht en uitvergroot in de kamer gehangen.
Haar halster hangen we er bij..
en ook laten we een sierraad van haar staart/manen maken, die er bij komt te hangen.
Het kan nooit je hele paard vervangen, maar zo is er toch iets van haar bij je, wat je altijd vast kan houden.
Iedereen nogmaals bedankt.
Zodra mijn vriend het aankan, zou hij de berichten ook lezen..
Nu wil hij dat nog niet.
Jeeetje miene zeg Jose, blijf het echt verschrikkelijk vinden en alweer lopen de tranen over
mijn wangen.. Wat een verschrikkelijk nieuws en dat door dat stomme weer.
Mooi dat jullie nog allemaal foto's hadden gemaakt en er dus ook een laten uitvergroten
met halster en haarsierraad erbij.. dat steunt ook een hoop dat je nog zoiets kan doen!
Zo iets gun je niemand maar jou had ik het al helemaal niet gegund.. laat staan snowflake..
nog zo jong. Helaas heeft het zo moeten wezen en kan ik er wel over doorgaan omdat ik geen passende
woorden kan bedenken maar uiteindelijk moet ik me er ook gewoon bij neerleggen..
Echt heel veel sterkte meid !![]()